Avatar billede nicovalby Nybegynder
28. januar 2003 - 13:21 Der er 1 kommentar

Tecom Router og Typhoon switch

Hejsa... Jeg har en Tecom Router fra orange, og vil gerne lave et netværk for to computer der kan gå nettet. Jeg har en 5 port switch som jeg har connectet til router via uplink port. Og fra switch ud til de to computer. Problemet er at jeg ikke kan få begge computer til at være på samtidig. Jeg har prøvet at pinge fra begge computer, og det funker fint. Har ingen ide hvad jeg gør galt..
Avatar billede tsjoker Nybegynder
13. februar 2003 - 22:44 #1
jeg har selv router, og switch!!! mit et sat sammen sådan: router med netværks kabel i port 1, netværks kabel videre til switch i uplink, den ene com i switch port 1, den anden i switch port 2