Avatar billede s_raagaard Nybegynder
27. januar 2003 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IIS 5- danske karaktere

Jeg har gennemført en installation af IIS lockdown tool, og nu kan man ikke browse filer med danske karaktere. Er der nogen ide til hvordan at dette kan løses, da flere kunder har billeder liggende med danske karaterer i filnavne.

/s
Avatar billede s_raagaard Nybegynder
27. januar 2003 - 11:29 #1
Det er nok noget opsætning af URLscan.ini er der nogen der ved noget om den?

/S
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2003 - 17:04 #2
Du har sikkert ret i at der et URLscan der er "problemet".
Se dette link: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B326444

AllowHighBitCharacters=0

By default, this option is set to 0. If this option is set to 0, URLScan rejects any requests that contain non-ASCII characters. This can prevent certain types of attacks, but it may also block out requests for certain legitimate files, such as files with non-English names.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2003 - 15:33 #3
Hej s_raagaard

Kunne du bruge mit svar?
Avatar billede s_raagaard Nybegynder
13. marts 2003 - 16:00 #4
sorry...