Avatar billede backfire Nybegynder
26. januar 2003 - 15:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg disse programmer???

Jeg har fået mig en Ipaq (PocketPc 2002) som jeg er utrolig glad for, men der er noge små ting der går mig lidt på, og som jeg gerne vil have løst... jeg har snart brugt en uge på det, så derfor prøver jeg nu at efterlyse de programmer som jeg mangler i dette forum!!
For hvert af de programmer, jeg mangler og som i finder, smider jeg 65p!!

Det jeg mangler:
- Et program der ændrer den indbyggede kontaktliste så den viser fornavne og ikke efternavne først. (jeg ved det er lavet som hack til palm)
- Et lille program der sørger for at ActiveSync altid er minimeret, det har det med at poppe op på de mærkeligste tidspunkter, om ikke andet så når Ipaq sættes i cradlen.
- Et program der gør det muligt at se websider der ligger lokalt på PC'en (http://localhost) når Ipaq'en sidder i cradlen. (Det er muligt at se eksterne sider via den serielle kommunikation)

Håber på hjælp, og på forhånd tak!!!
Avatar billede cyberthug Nybegynder
26. januar 2003 - 15:55 #1
jeg ved ikke hvad programmerne hedder men hvis du går ind under google og søger efter EMULE PROJECT så kan du downloade et program som kan hente film,musik,spil,programmer, inde under den side du kommer ind på er der en guide som følger dig igennem opsætningen af emule jeg ved ik om det kan være dig nogen hjælp men jeg håber du finder ud af det
Avatar billede kindk Nybegynder
12. februar 2003 - 14:25 #2
Hejsa

- kontaktliste:
Det er lettest på PCen, hvor du i Funktioner - Options - Kalender vælger hvordan dine kontakt personer skal vises, derefter syncronicerer du din Ipaq, og vupti....

- ActiveSync:
Når din Ipaq er synkroniceret, åbner du ActiveSync og vælger Options. Derefter på 3 fanebla
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
23. april 2003 - 11:16 #3
Har du prøvet at bruge din lokale maskines IP-nummer i stedet for localhost? Jeg går ud fra, at du har sat en eller anden webserver op på maskinen.
Avatar billede backfire Nybegynder
23. april 2003 - 16:39 #4
Ja nu er den så gået i stykker... og jeg fik aldrig svar på mine spørgsmål... men tak alligevel!!!