Avatar billede spaner Nybegynder
24. januar 2003 - 14:53 Der er 53 kommentarer

Hvor er min gummi and?

Sidste år i utterslev mose legede jeg med min gummiand,da min badering pludselig blev flad, jeg blev reddet af en mand hvis navn af redaktionen er kendt, men i teksten kalder vi ham paul. paul du løb men jeg vidste ik hvorfor, men jeg tror du har min gummiand, paul jeg savner min gummiand!!!
der er 115 point til oplysninger som føre til opklaring af den givende sag.
Avatar billede nissemanden Nybegynder
24. januar 2003 - 14:53 #1
hmm
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 14:54 #2
lol du er for underlig :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. januar 2003 - 14:58 #3
spaner, deaktiveret.

- nissemanden, - du bør redegøre for din opførsel medmindre du vil følge efter.

/j/co
Avatar billede nissemanden Nybegynder
24. januar 2003 - 15:02 #4
jelzin101 hva mener du?
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:02 #5
jelzin101::: Jeg synes at du har et seriøst problem!!! Hvis du læste spørgsmålet (som du muligvis ikke har gjort...) så ville du også tænke / skrive "HMMMM" så HVAD FANDEN HAR DU GANG I???

Du burde istedet deaktiveres!!!!
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:03 #6
hmm
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:03 #7
hmm
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:04 #8
nissemanden::: Tror det er én med en lille "hmm" der lider af udpræget magtmisbrug...
Avatar billede nissemanden Nybegynder
24. januar 2003 - 15:05 #9
ja, mulivis?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 15:06 #10
arvad> nissemanden lagde et svar.

Det burde man kunne se ikke er så smart, især ikke når det drejer sig om 115 point.

Desuden bør nissemanden også slettes, efter http://www.eksperten.dk/spm/309257 at dømme.
Avatar billede beef12 Nybegynder
24. januar 2003 - 15:07 #11
Ja, den forstår jeg heller ikke helt Jelzin. Synes ikke at nissemanden skal redegøre for noget - medmindre du ved noget vi andre ikke gør.
Avatar billede popsy Novice
24. januar 2003 - 15:07 #12
nissemanden og arvad> http://www.eksperten.dk/spm/309257

Han var ude på ballade, og hører ikke til her!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. januar 2003 - 15:08 #13
arvad>>

a) hvis jeg var dig ville jeg oveveje nøje hvad det egentligt var jeg lukkede ud.

b) hvad er din relation til brugerprofilen di8leva.

c) du tildeles i første omgang 2 advarsler for overtrædelse af www.exp.dk/regler.phtml

nissemanden>> jeg mente blot, at du svarer endog meget hurtigt på spørgsmål stillet af spaner, og ville derfor have opklaret om der her var tale om forsøg på snyd.

jelzin/coadmin
Avatar billede beef12 Nybegynder
24. januar 2003 - 15:08 #14
jelzin >> OK, du vidste noget vi andre ikke gjorde, sorry :o)
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:09 #15
el_barto::: Og hvad så??? Har du aldrig lavet en fejl?? Åbenbart ikke... Men sådan er det jo - Du er i sandhed en ener!!!
Avatar billede nissemanden Nybegynder
24. januar 2003 - 15:09 #16
han opfordrede jo ikke ligefrem til et seriøst svar, med det spørgsmål. og så kunne det jo være jeg ville få nogle lettjente point.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. januar 2003 - 15:11 #17
beef12>> ;0)

arvad>> jeg venter

nissegutten>> jae.... men det kan godt være farligt at prøve på at få de dérsens nemme point (især hvis du havde fået dem, for så skulle vi til al muligt bøvl med at give dem til pointslugeren osv :)
Avatar billede di8leva Nybegynder
24. januar 2003 - 15:11 #18
jelzin >> jag ser at du vill ha ligheter mellen mig og arvad....
vi jobbar på samme jobb, og sitter bredvid varandra med vars en computer...
FYI...
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 15:13 #19
arvad> Det er ikke en fejl når 2 brugere forsøger at udveksle 315 point.

Det er set så mange gange at det lugter helt ovre i Skåne. Snyd tolereres ikke, slet ikke når det er så tydeligt som det er.

Der er ingen grund til at blive personlig, men det er åbenbart kun mig der er voksen nok til at forstå det.
Avatar billede nissemanden Nybegynder
24. januar 2003 - 15:14 #20
jelzin101 så vent med at far sådan op. jeg vil så huske at skrive det som kommentar fremover.
Avatar billede nissemanden Nybegynder
24. januar 2003 - 15:15 #21
el barto  lad vær med at spil større end du er
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:15 #22
Jetzin:::
a) Hvad må man spørge om under Eksperten : Diverse : Fri debat : Hvor er min gummi and? ????? ALT eller har du en anden def?? Og hvis spaner synes at det er den bedste besvarelse så ville han få pointene... Derudover kan man ikke ophæve et spørgsmål man ikke får et OK svar for (udover at svare på det selv og tildele pointene til sig selv...)

b) Hvad er din relation til at spørge om det???

c) Hvad for et punkt var det lige du mente inde på www.exp.dk/regler.phtml??? Der var ikke nogen der faldt mig i øjnene... Men du er jo coadmin (eller hvad) og du har måske andre regler???

Hvis det var tror du så ikke at han havde fået pointene med det samme????????
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:18 #23
el_barto:: Det er det åbenbart... Personlig??? Hvem var det?? Kender kun én herinde og tror lissom ikke at jeg kommer til at kende flere...
Avatar billede popsy Novice
24. januar 2003 - 15:19 #24
arvad> Regel 2.6.: En coadmins beslutning skal altid efterleves øjeblikkeligt. Er du utilfreds med en beslutning, eller mener du, coadmin tager fejl eller vurderer på et forkert grundlag, så send en e-mail til info@eksperten.dk med din udlægning af sagen. Admin vil derefter vurdere sagen. Følges dette regelpunkt ikke, er det deaktiveringsgrundlag.

Og hold så op med den formålsløse situation. Jelzin er stedets politi, og det er jo nok ikke smart at begynde at sætte tvivl ved hans handlinger, når du så samtidig bryder reglerne ved at gøre det?
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:20 #25
el_barto:: Hvis det havde været snyd så havde han fået pointene efter under 1 minut (skulle til at skrive 1 sekund...) :-)
Avatar billede popsy Novice
24. januar 2003 - 15:21 #26
hmmm, situation = diskussion :)
Det gik sq for stærkt *lol*
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 15:21 #27
wut?
Avatar billede funguy Nybegynder
24. januar 2003 - 15:24 #28
ville bare lige kommentere at jeg syns virkelig at de regler stinker langt væk! Hvad er det for noget pis med at alt hvad co-admin siger er lov, og hvis det ikke efterleves så bliver man bare deaktiveret! Hvad er det for nogle svanse der gemmer sig bag sådanne regler? En god co-admin kan diskutere tingene, og nogle gange se igennem de underlige regler... Men sådan er desværre langt fra herinde...
Hmm.. nu er jeg måske på skideren... for nu har jeg jo lige sagt noget knap så pænt om co-adminsne.. og hvis de nu ikke kan lide dette, så kan de forlange en undskyldning.. og hvis jeg ikke vil give dem det.. så bliver jeg deaktiveret... oh no!!! *LOL*
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:25 #29
popsy::: Det kan jeg sagtens følge dig i, men gjorde det kun for at minde ham / hende om at selvom han er coadmin så skal man ikke fare op... Og efter hvad jeg har læst så var det lidt det der skete!!
Det var SÅ tydeligt at pointene ikke blev leveret til nissemanden...

(Er der noget af det jeg har skrevet at du ikke er enig i - til Jeltzin...)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. januar 2003 - 15:25 #30
di8leva>> k...

nissemanden>> jeg prøvede for såvidt blot at redde dig fra en deaktivering.

arvad>>
a-> nej, man må ikke spørge efter ALT, prøv at læse regelsættet igennem igen, og ja - min definition på dette er at det er min opgave at vurdere noget sådant.

b-> min relation ? -hvad mener du, er du sikker på det ikke er et andet ord du ledte efter?

c-> hvad angår de regler spaner blev deaktiveret efter vil jeg da anbefale dig at se på exp.dk/regler.phtml 2.1.6 2.1.9
hvad angår de regler du brød : 2.2 2.6

det sidste vil jeg undlade at svare på, da jeg som i dit punkt b, ikke umiddelbart er i stand til at deccifrere hvad du mener.
/j-co
Avatar billede popsy Novice
24. januar 2003 - 15:26 #31
funguy> Lolda, fik du luft nu? :)
Reglerne er nu engang som de er, og at man følger dem, er en betingelse for at færdes på eksperten!
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:26 #32
funguy::: SÅ må vi håbe at Admin'ene ikke er nogen kegler :-)
Avatar billede funguy Nybegynder
24. januar 2003 - 15:28 #33
ja det fik jeg :)
Syns bare det er synd at man skaber sådan en dårlig stemning herinde ved at skabe situationer som denne.. Jeg kunne forså at co-admins havde blandet sig hvis nu at "nissemanden" havde fået pointene kort efter at spørgsmålet blev oprettet.. men det er jo ikke sket.. han svarer blot, og håber på at kunne score lidt point... det er der jo ikke noget i vejen med.. "spaner" bestemmer jo selv hvad han vil gøre med sine point... eller er det også bestemt hvad man skal bruge sine point til??
Avatar billede popsy Novice
24. januar 2003 - 15:29 #34
arvad> Om jeg er enig eller ej, er fuldstændigt ligegyldigt. Det svarer sq da til at du giver dig til at diskutere med den panser der er ved at give dig en bøde:) Du graver din egen grav, lad dog være med det!!! :P
Avatar billede di8leva Nybegynder
24. januar 2003 - 15:29 #35
jelzin >>
men jag er lidt nysgerrig.. hvorfor spurgte du hvilken relation arvad har till mig? hvorfor er det vigtigt i detta spørgsmål?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. januar 2003 - 15:30 #36
til funguy/arvad m.fl>> nej, man må skam gerne diskutere reglerne osv. - grænsen bliver, efter min overbevisning, overtrådt der hvor det bliver til personangreb - hvilket arvad jo præsterer på ganske flot vis allerede ganske tidligt i debatten med indlæg som :
"Jeg synes at du har et seriøst problem"
"or det er én med en lille "hmm" der lider af udpræget magtmisbrug..."

/j/co
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:30 #37
jeltzin::: Ledte ikke efter noget ord - Skrev bare det af du skrev... (~ - Hvis du forstår...)

Hvorfor ville du vide det??? Snyder vi også med pointene efter hvad en STOR COADMIN's mening??? Synes du skulle læse funguy's kommentar igennem - Ikke nogen bestemt regel bare læs det :-)
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:32 #38
/j/co::: Jeg er dygtig :-)
Undskylder MANGE gange - Det var ikke meningen at det skulle tolkes som et personligt angreb, men som et angreb generelt, men på en KO-admin
Avatar billede funguy Nybegynder
24. januar 2003 - 15:34 #39
jeg syns også man bør holde sig fra personangreb... men kan sq egentlig godt forstå kommentaren... en co-admin kommer ind og kommer til at give det indtryk at han er vildt magtliderlig og så videre... det er selvfølgelig uheldigt, men jeg tror sq bare at folk er gået galt af hinanden! Jeg tror ikke at det her skal tages så seriøst... det skal derimod tages seriøst, om det er rimeligt at co-admins bestemmer hvad man skal bruge sine point på...!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. januar 2003 - 15:35 #40
di8leva>> fordi han farer frem på en ret voldsom og uartikuleret måde, (og jeg kan huske at jeg engang i et eller andet spørgsmål skrev at du ikke skulel spamme det) - derfor troede jeg en kort overgang at du måske tog en form for "hævn" under hans navn :) (og ja det er set en hel del gange før :)

arvad>> såfremt du ikke er i stand til at udtrykke mere klart hvad du mener tror jeg desværre ikke vor debat udvikler sig nævneværdig
Din  "Ledte ikke efter noget ord - Skrev bare det af du skrev..." giver jeg helt ærligt ikke ret meget for, hvis du ikke vil stå ved, og forklare hvad du selv skriver så vil jeg mene at niveauet er for lavt for mig.

j/co
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. januar 2003 - 15:37 #41
funguy\\ jeg tror du har misforstaaet noget, proev at foelge linket til det andet spoergsmpaal laengere oppe / spaner blev ikke deakt. for dette spoergsmaal.
Avatar billede funguy Nybegynder
24. januar 2003 - 15:39 #42
ehh.... hvad er det lige jeg har misforstået? jeg har da så vidt jeg ved ikke sagt noget om at der var nogen der blev deaktiveret....
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. januar 2003 - 15:43 #43
"det skal derimod tages seriøst, om det er rimeligt at co-admins bestemmer hvad man skal bruge sine point på...!"

jeg bestemte i dette spørgsmål ikke hvad manden skulle bruge sine point på, da han var deaktiveret for et andet spørgsmål.
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:45 #44
DET ER FREDAG - DROP DET PIS OG KOM VIDERE MED JERES LIV!!!

funguy:: Ikke hvis man opretter brugere for bare at give sine point til den samme... Men det laver de selvfølgelig statistik på sådan et sted som her så hvis det sker så opdager de det med det samme (eller gør de???)
Avatar billede initializing Nybegynder
24. januar 2003 - 15:47 #45
Funguy: Du er for dum. Du har tydeligvis IKKE læst reglerne.. Når du ikke har det bedes du holde dig væk!

Tror at Jelzin netop prøvede at undvære den her underlige diskution ved hurtigt at få stoppet brugeren og dermed var det ovre.. Hvis han havde ladet spm. stå ville alle jo komme ind og deltage og vi ville have haft en kæmpe kamp om det..

Hvis ikke du kan li' Ekspertens regler (ergo også med at CoAdmins ord er lov!) bedes du smutte..
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:48 #46
jelzin101 ::: Forklarer dette ikke det hele???
"jeltzin::: Ledte ikke efter noget ord - Skrev bare det af du skrev... (~ - Hvis du forstår...)

Hvorfor ville du vide det??? Snyder vi også med pointene efter hvad en STOR COADMIN's mening??? Synes du skulle læse funguy's kommentar igennem - Ikke nogen bestemt regel bare læs det :-)"

Specielt: "Hvorfor ville du vide det???" der tydeligt viser at det ikke er di8liva forklædt i en "ny" person idet at det hedder "varför ville du veta det?" på svensk...
Avatar billede arvad Nybegynder
24. januar 2003 - 15:53 #47
initializing ::: "Sut eller smut" er det det du siger???
Avatar billede initializing Nybegynder
24. januar 2003 - 15:55 #48
Nu mere "Hold dig til reglerne eller smut" -Men tag det som du vil..
Avatar billede popsy Novice
24. januar 2003 - 16:41 #49
initializing> Lol, han må få det som han vil :)

arvad> Hmmm, hold så op mand, det begynder at blive trivielt det der.
Og med hensyn til dig og den anden porfil, som skulle være svensk, så kan jeg oplyse dig om at jeg er svensk!!! Og det som di8liva skriver er sq ikke svensk, har aldrig været det, og vil aldrig blive det!

Jeg er 100% overbevist om at du og han er den samme!

Slut herfra!
Avatar billede di8leva Nybegynder
24. januar 2003 - 19:23 #50
ok popsy, lite trött kan jag bli när folk misstror mig bara sådär
jag är totalt helsvensk men jobbar i DK och eftersom experten.DK är danskt så försöker jag hålla mig till danskan, även om det inte alltid går...

tycker själv en ursäkt är på sin plats, men whatever.... jag är dock svensk, och inte samme person som arvad, vi jobbar bara på samma ställe....

checka "oprettelsedato" om du inte tror mig...
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 19:26 #51
Neeeej, bliver i ved endnu?
Avatar billede popsy Novice
24. januar 2003 - 22:14 #52
Kommentar: popsy
24/01-2003 16:41:20 *klip* Slut herfra! *klip*
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
25. januar 2003 - 23:30 #53
Underlige beskyldninger og en masse unødvendigt flueknepperi...

Det kan undre, hvorfor folk gider.

Coadmins, generelt fint arbejde... men det ville klæde jer at holde kommunikationen i denne type sager uden om E ;)