Avatar billede chuf Nybegynder
24. januar 2003 - 14:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MP3-afspillere

Hejsa

Er der nogen der kan anbefale en rigtig god mp3-afspiller. Den skal helst ikke veje for meget og prisen er ikke vigtig. ;o)

Jeg har kigget på Sonys NW-MS11, men kan ikke bestemme mig om jeg istedet skal vælge en anden, der bruger SD-kort. Tips ønskes.

/Chuf
Avatar billede nissemanden Nybegynder
24. januar 2003 - 14:57 #1
køb creative's muvo den er fed, jeg har den selv.
se den på http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=730053&ref=edbpriser
den koster 995kr og har 64 mb ram. den har et supersmart system til at overfører filer med, den er ligesom de der små usb drev.
Avatar billede maingano Nybegynder
24. januar 2003 - 16:51 #2
Du må og skal da have Sony's wave den sparker bare røv tro mig. Vi er fire der har den og den er totalt fed

Håber du tror mig for din egen skyld
Avatar billede mazellan Nybegynder
24. januar 2003 - 19:34 #3
http://www.daisymm.com/versions/en_version/index.php?goto=
denne mp3 afspiller er en meget god og lille afspiller med god lyd
og flot design