Avatar billede maingano Nybegynder
24. januar 2003 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lydkort

Jeg har et gammelt soundblaster live 1024 som ikke duer godt med xp. Den er ikke kompitabel med systemet. Har forsøgt at finde en opdatering via creativ's hjemmeside men kan ikke finde en fil der hedder det mit kort gør. Når jeg henter en der skulle være den rette ender det med at lyder forsvinder fra min comp. Måske er her en med samme problem??

Main
Avatar billede jakeman Nybegynder
24. januar 2003 - 14:00 #1
Prøv at flytte kortet over i en anden PCI slot og se om det virker derefter med den korrekte driver!
Avatar billede datamek1 Nybegynder
24. januar 2003 - 14:04 #2
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/product.asp?bypass=1&category=2&os=10&driverlang=1&prod=30&drivertype=1

Der er to forskellige driver packs til soundblaster live serien, eneste problem er de fylder henholdsvis 25 og 50 mb :/

Men det er da et forsøg værd.
Avatar billede maingano Nybegynder
31. januar 2003 - 16:37 #3
lukker