Avatar billede antczak Nybegynder
24. januar 2003 - 11:21 Der er 7 kommentarer

kan ikke logge på

Vi er en lile klub der lige er blevet tilsluttet til vores
kommunes internet så langt så godt men nu kan vi lige pludselig ikke mere komme ind og redigere vores hjemmeside
vi bruger ftp til dette ligeledes kan vi heller ikke mere bruge msn messenger findes der en løsning på det.

      Med venlig hilsen  Antczak
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 11:22 #1
I kan godt komme på nettet?
Hvordan er netværket opbygget hvis du ved noget om det
Avatar billede tlunde Nybegynder
24. januar 2003 - 11:23 #2
Problemet er nok noget der skal løses inde fra Kommunen, da det lyder til at det er der problemet ligger...
Avatar billede antczak Nybegynder
24. januar 2003 - 11:32 #3
vi kan godt komme på nettet men vi kan ikke bruge et mailprogram udover
hotmail eller andre gratis mail programmer
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 14:04 #4
Mit bedste bud, er at i skal give besked om det. Der kommer så en gut og fixer det hele så det virker igen. Som regel er det bare en lille fejl der ligger og lurer, et eller andet sted i systemet, og det finder de som regel altid.
Avatar billede antczak Nybegynder
26. januar 2003 - 14:13 #5
Og hvilken gut skulle det så være?
Avatar billede ro Nybegynder
09. maj 2003 - 22:25 #6
Måske er det en firewall, der forhindrer at i kan uploade med ftp? Måske et flueben et forkert sted i ftp?
Avatar billede ro Nybegynder
09. maj 2003 - 22:28 #7
Jeg overså at der var et gammelt spørgsmål. I er sikkert godt kørende for længst :-)