Avatar billede apoz Nybegynder
22. januar 2003 - 21:02 Der er 3 kommentarer

apache på flerer drev!

jeg har et problem med min apache!
jeg har websider på både mit e: og f: og g:
men den gider ikke vise mappens indhold på e: og g:
fik at vide jeg skulle ændre i:
DocumentRoot "f:"
og
<Directory "f:">

men hvordan ændre jeg den så den kan kører på alle 3?
Avatar billede kauan Nybegynder
22. januar 2003 - 21:06 #1
Kan du ikke linke til de drevene og placere linket i "Document Root" mappen?
Avatar billede kauan Nybegynder
22. januar 2003 - 21:07 #2
ups...
Avatar billede htm Nybegynder
22. januar 2003 - 22:44 #3
Du kan sætte et alias til dit e-drev og g-drev.

#
# Aliases: Add here as many aliases as you need (with no limit). The format is
# Alias fakename realname
#
# Note that if you include a trailing / on fakename then the server will
# require it to be present in the URL.  So "/icons" isn't aliased in this
# example, only "/icons/".  If the fakename is slash-terminated, then the
# realname must also be slash terminated, and if the fakename omits the
# trailing slash, the realname must also omit it.
#
# We include the /icons/ alias for FancyIndexed directory listings.  If you
# do not use FancyIndexing, you may comment this out.
#

eks:
Alias /e/ "e:/"