Avatar billede mobz15 Nybegynder
22. januar 2003 - 15:21 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Banner - skal have et banner men kan ikke finde du af lave det§

hvis der er en der gidder at lave et banner til min hjemmeside så får du 200point =) www.dvdrip.dk
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 15:42 #1
http://www.e-besked.dk/eksperten/dvdrip.jpg - Noget du kan bruge?! :)

//Rasmus
Avatar billede soelver Nybegynder
22. januar 2003 - 18:07 #2
Avatar billede mobz15 Nybegynder
22. januar 2003 - 19:39 #3
De er meget godt, men jeg tænkte nu på noget med flash eller hvad det hedder, sådan at de skifter form, lige som dem der er i bunden af eksperten.dk
Avatar billede soelver Nybegynder
22. januar 2003 - 20:00 #4
Vældig godt. Hvis det skal være flash, var det nok en god idé om du havde smidt det i flash kategorien under opgaver. Eller i det mindste skrevet hvad du ville have.

Men okay, nu ved vi det da :)
Jeg er ude. Arbejder ikke i flash, og kan lykkeligvis ikke se de bannere du taler om ;)
Avatar billede mobz15 Nybegynder
22. januar 2003 - 20:53 #5
tak for hjælpen
Avatar billede mobz15 Nybegynder
22. januar 2003 - 20:54 #6
sorry men jeg er ny her
Avatar billede soelver Nybegynder
22. januar 2003 - 21:16 #7
Hvis ikke du skal bruge det, så skal du ikke give mig point.
Jeg har point nok.

Så skal du bare vente på at der kommer et svar du kan bruge. Du kan bare afvise de svar du ikke kan bruge, eller vente til du synes det er passende at lukke ned. Er der ikke kommet noget tilfredsstillende, så kan du tage pointene selv, ved selv at svare. (Er dog ikke tilrådeligt at gøre hver gang.. så rager du uklar med nogen på et tidspunkt ;)

Jeg undskylder også hvis det lød lidt hårdt. Det var ikke meningen.
Sig til hvis du vil have pointene igen. Så opretter jeg lige et spørgsmål til dig.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
23. januar 2003 - 11:06 #8
Hejsa

Takker for points :) - Vil lige kigge på det flash-banner!

Soelver - De er cool dine bannere. Forstår godt at din placering er så høj herinde :)

//Rasmsu
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
23. januar 2003 - 11:09 #9
Men er det et 468*60-banner du vil have, eller havde jeg skudt rigtigt da jeg lavede et topbanner til dig?!
Avatar billede soelver Nybegynder
23. januar 2003 - 12:13 #10
Takker Rasmus.. Det er godt nok længe siden jeg har været herinde. Men det er da fornøjeligt at være tilbage igen ;)
Avatar billede mobz15 Nybegynder
23. januar 2003 - 15:43 #11
nejnej bare behold de point men prøv at kigge på http://www.eksperten.dk/spm/308534

hvis i er godt til flash