Avatar billede playcs Nybegynder
22. januar 2003 - 11:45 Der er 4 kommentarer

HJÆLP: Map change failed!

Hej allesammen,

For det første håber jeg har dettte er det rigtige sted at stille et CS Server spørgsmål da min server kører på Windows XP og i ikke har forums til CS/CS Servere..!

Jeg har lige installeret HLserver 4.1.1.0 og AdminMod.
Jeg har lavet flg. genvejs paranmetre:

C:\HLServer\hlds.exe +game cstrike +map de_dust -noipx +maxplayers 10 +port 27016

Jeg starter hlds fra genvejen og den skriver flg:

Protocol versiion 46
Exe version 4.1.1.0
Exe build: 14:15:49 Sep 26 2002 <2163>
WON Auth Server
couldn't exec language.cfg
Server IP address 192.168.1.102:27016
No IPX Support.
map change failed: `de_dust` not found on server.

Hvad skal jeg gøre for at den kan finde det MAP ?? Jeg har self. checket at mappet er i C:\HLserver\cstrike\maps

Jeg har prøvet med forskellige maps - intet resultat.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre??????

/PlayCS :o)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
22. januar 2003 - 11:54 #1
er du sikker på du har .wad filen... det kunne godt være derfor men den ligger standard så jeg kan ikke umiddelbart se det skulle være problemet...
Avatar billede playcs Nybegynder
22. januar 2003 - 12:48 #2
Hmm - Ja.. Det er jeg helt sikker på - og som sagt har jeg prøvet de fleste maps...
Avatar billede playcs Nybegynder
22. januar 2003 - 12:53 #3
Hmmm - Nu skriver den ikke det med map change failed.. NU stener den bare ved No IPX Support!!
Avatar billede punker Nybegynder
24. januar 2003 - 21:00 #4
evt. tilføj dine ipx protokollor ......  og dine maps kan være fordi den ik ligger i din mapcycle-foder til din server..