Avatar billede lsn Nybegynder
28. oktober 2000 - 21:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med mappe

Jeg har et lille problem:

Denne kode virker ikke:

Procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
with ListView1 do
begin
dir(\'c:\\windows\\\');
if dir(\'C:\\windows\\\') then
show Icons;

procedure TForm1.LsitView1Change(Sender: TObject);
if DoubleClick then
exec(dir, file);
  end;
end.

Hvis nogen af jer, kan komme med et svar på, hvordan man laver sådan et program, som virker sådan, at når man klikker på en knap,
bliver ikonerne og mapperne i c:\\windows\\ vist i ListView1. Hvis man så dobbelklikker på ikonerne, eller mapperne, bliver mapperne/filerne åbnet.

Koden må IKKE indeholde Function, og en \"hjemmelavede\" procedurer.

LSN
Avatar billede borrisholt Novice
30. oktober 2000 - 09:20 #1
Samme spørgsmål 3. gang ....

Jens B
Avatar billede lsn Nybegynder
30. oktober 2000 - 10:06 #2
Det er fordi, at de andre gange, har jeg fået svar, hvor deet kan FLERE ting, end jeg har bedt om, og så kan jeg ikke finde ud af, hvor koden er til at åbne en mappe...

Det var det sidste spørgsmål, omkring dette.

LSN
Avatar billede borrisholt Novice
30. oktober 2000 - 10:08 #3
Det eksempel med ThreadSearch jeg har sendt dig klarer ærterne for dig ....

Jens B