Avatar billede lasse_k Nybegynder
21. januar 2003 - 16:33 Der er 2 kommentarer

ClarisWorks convertering

Er der nogen der kan forælle mig om det er muligt at konvertere et ClarisWorks 1.0 kartotek om til et excel regneark eller en accecs database...?

....og hvordan?
21. januar 2003 - 16:39 #1
Er det ikke muligt at eksportere til en kommasepareret fil fra ClarisWorks.

En sådan ville kunne importeres i såvel Excel som Access.
Avatar billede lasse_k Nybegynder
23. januar 2003 - 11:36 #2
den kan ikke eksporter til noget som helst... så jeg var ude efter om der findes nogle programmer der kunne konverter eller bare læse clarisworks formattet???