Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny køler.... Hvordan med pastaen? :)

Hey!

Jeg har lige købt en ny køler da min nuværende lyder som en bjørn i brunst..!

Jeg vil bare lige høre inden jeg piller den gamle af og sætter den nye i om kølepastaen limer sig fast eller smuldrer af af sig selv...?

Er det sikkert nok bare at rive den af?

Thanks! :)
Avatar billede haestrup Nybegynder
21. januar 2003 - 15:27 #1
Det kommer selvfølgelig an på hvilke pasta der er blevet brugt til din maskine men normalt er det bare at rive den af.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 15:27 #2
Den hverken limer sig fast eller smuldre. Du skal tøre den af ( det er noget fedtet stads)
Smør herefter et nyt tyndt lag på din nye køler, og monter
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 15:33 #3
Så ses vi om nogle minutter.... jeg sætter den i :)
Avatar billede funkystuff Nybegynder
21. januar 2003 - 15:40 #4
Nogle kølere fra bla. CoolerMaster bruger noget klistret pasta som sidder på kølere når man køber den. Dét er noget skidt at få af!
Husk som phatlasse siger: Pastaen skal smøres på i MEGET tyndt lag (næsten genemsigtigt).
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 15:54 #5
Haha der var ikke engang kølepasta under den anden køler så det var let nok... :)

Men phatlasse får points da hans svar var mest brugbart...

funkystuff>> det var faktisk en coolermaster der sad i... men uden pasta :)