Avatar billede moejensen Nybegynder
21. januar 2003 - 14:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvorfor virker denne sætning ikke

<%Else If strG = "1" OR strG = "2" OR strG = "3" Then%>
Avatar billede stue11 Nybegynder
21. januar 2003 - 14:35 #1
<% Else if strg = "1" or strg = "2" OR strg = "3" Then %>

Mener det er sådan.
Avatar billede lenn Nybegynder
21. januar 2003 - 14:35 #2
Kan man få lidt flere oplysninger???
Avatar billede haestrup Nybegynder
21. januar 2003 - 14:40 #3
nu kan jeg ikke lige huske syntaksen for det programmeringssprog du bruger men. strg="1" er en sammenligning på de to objekter som er forskellige du skal sikkert bruge en funktion der hedder noget med strg.strcmp("1")
Avatar billede ramnir Nybegynder
21. januar 2003 - 15:07 #4
Den hedder:

If x = 1 Then
  ...
ElseIf x = 2 Then
  ...
ElseIf x = 3 Then
  ...
Else
  ...
End If

/ramnir
Avatar billede moejensen Nybegynder
21. januar 2003 - 15:14 #5
ingen af jeres svar virkede desværre, her er lidt kode der viser lidt bedre hvad jeg er ved at lave:

<%strG = request("gender")%>
      <tr>
            <td class="signup"><b>Type:</b></td>
            <td><input type="radio" value="2" name="gender" <%If strG ="2" Then Response.write("checked")%> OnClick="location.href = 'default.asp?valg=opret&gender=2';">Ned<input type="radio" value="1" name="gender" <%If strG ="1" Then Response.write("checked")%> OnClick="location.href = 'default.asp?valg=opret&gender=1';">Op<input type="radio" value="1" name="gender" <%If strG ="1" Then Response.write("checked")%> OnClick="location.href = 'default.asp?valg=opret&gender=3';">hen</td>
        </tr>
        <%If strG <> "" Then%>
                ---Del 1---
        <% Else if strg = "1" or strg = "2" OR strg = "3" Then %>
                ----Del 2---
        <%Else If strG = "1" Then%>
            ---Del 3----
        <%Else If strG = "1" OR strG = "2" OR strG = "3" Then%>
                -----Del 4 ---
        <%Else If strG < "" Then%>
                ---Del 5 ----
        <%
            End If
        %>
    </table>
    </form>

Alt efter hvad valget bliver i de tre øberste chechboxe, så genereres siden udfra det.
Avatar billede blaatand Nybegynder
22. januar 2003 - 08:42 #6
select case rs("options")
case "1"
session("login")="true"
response.redirect("login.asp")
case "2"
session("login2")="true"
response.redirect("login2.asp")
case "3"
session("login3")="true"
response.redirect("login3.asp")
end select
Avatar billede moejensen Nybegynder
22. januar 2003 - 18:24 #7
sorry blaatand, det er slet ikke det jeg skal bruge. det er opbygningen af en enkelt side, med forskellige elementer på.
Avatar billede moejensen Nybegynder
22. juli 2003 - 15:18 #8
spg lukkes