Avatar billede d20 Nybegynder
20. januar 2003 - 20:47 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Web shop

Hej

Hvor finder jeg en God og Gratis web shop evt. til at down loade?

Peter
Avatar billede donwang Nybegynder
20. januar 2003 - 20:49 #1
Avatar billede d20 Nybegynder
20. januar 2003 - 21:29 #2
Det koster 299 per måned, men hvis du kender en gratis så...

Hilsen Peter
Avatar billede reesedk Nybegynder
20. januar 2003 - 22:37 #3
http://www.oscommerce.com/

Et fremragende open source system som naturligvis kræver en del opsætning, men det er gratis ;)
Avatar billede donwang Nybegynder
21. januar 2003 - 13:35 #4
Hvad kan du bruge på dit webhotel?
Avatar billede donwang Nybegynder
21. januar 2003 - 13:37 #5
Avatar billede donwang Nybegynder
21. januar 2003 - 13:37 #6
SVAR
Avatar billede donwang Nybegynder
21. januar 2003 - 13:58 #7
www.onlinesalg.dk kan anbefales:O)
Avatar billede donwang Nybegynder
22. januar 2003 - 13:56 #8
Hva... Sker der noget???
Avatar billede d20 Nybegynder
22. januar 2003 - 18:19 #9
Ok har lige checket dem, Online staller flere gange under forsøget på uploade produkter.
Jeg var også mere til download, så kan men selv likke den på en god server.
sorry
peter
Avatar billede ALS Praktikant
23. januar 2003 - 14:04 #10
Der findes masser af gratis Open-source løsninger.
Jeg har testet en del, og syntes at phPay er en af de bedre.
Den kan hentes på på http://phpay.sourceforge.net/

Jeg har også selv testet OsCommerce, men jeg syntes den virker noget halvfærdig, specielt deres Admin-modul.
Avatar billede donwang Nybegynder
23. januar 2003 - 14:54 #11
Det kan godt blive lidt svært at hjælpe dig, hvis du ikke siger hvad din server understøtter!
Avatar billede ALS Praktikant
23. januar 2003 - 15:23 #12
donwang >> Du kan da vist ikke selv have nogen erfaring, når du "kan anbefale" www.onlinesalg.dk
Deres site er ikke blevet opdateret i flere år. Prøv lige at kikke under nyheder. Desuden ligner shoppen jeg-ved-ikke-hvad og designet kan ikke ændres. Jeg har tidligere forsøgt at komme i kontakt med folkene bag Onlinesalg. Det eneste jeg har kunnet finde er et mobil-nummer, som er udgået. Deres mail svarer de konsekvent ikke på.
Hvis man vil opfattes blot lidt seriøs hos sine kunder, og dermed have mulighed for nogen omsætning, skal man i hvert fald IKKE lave sin e-shop hos Onlinesalg.

De 2 øvrige løsninger fra dit link (http://www.skattefrit.dk/Webmaster/Web_Butik/) findes ikke mere ;o)
Avatar billede d20 Nybegynder
23. januar 2003 - 17:46 #13
Hej og tak for svarene, men skal man downloade 27 mb ??
Peter
Avatar billede donwang Nybegynder
23. januar 2003 - 18:06 #14
Hvad har du ellers tænkt dig?
Jeg prøver bare at finde et system, som jeg tror han kan finde ud af...
Han lyder ikke som om at der ved noget om Server-side scripting, da han ikke engang kan svare på hvilket sprog han ønsker!!!
Avatar billede d20 Nybegynder
23. januar 2003 - 18:09 #15
Jeg er ikke nogen haj, så det skal helst være noget man kan downloade og så rediger i min Dream weaver eller sådan et program???
Eller bare så det er til finde ud af uden at man skal være super ekspert.

Peter
Avatar billede donwang Nybegynder
23. januar 2003 - 18:10 #16
Og selvfølgelig havde jeg ret!O)
http://www.eksperten.dk/spm/261110
Avatar billede ALS Praktikant
23. januar 2003 - 18:10 #17
Du har vist fået rigeligt med 0-er på fil-størrelsen. Den fylder ikke mere end 380 KByte som zip-fil.

Det direkte link til download er http://prdownloads.sourceforge.net/phpay/phpayv2.01.zip?download
Avatar billede d20 Nybegynder
23. januar 2003 - 18:15 #18
Ok det er gjort hvad åbner jeg den så med?
Avatar billede donwang Nybegynder
23. januar 2003 - 18:29 #19
Avatar billede d20 Nybegynder
23. januar 2003 - 18:52 #20
Jeg har win zippet den og får så en BZ2-fil ??
Hvad kan jeg åbne den med?
Avatar billede d20 Nybegynder
23. januar 2003 - 21:17 #21
Ok jeg har fået åbnet den, ok lagt den op på en server, men kan serfølig stadig ikke bruge den??
Her er et link http://big.bertha.dk/vmoves/butiken/
Avatar billede ALS Praktikant
23. januar 2003 - 22:58 #22
Er du sikker på at der er PHP på den server du har uploadet til?
Det ser ikke sådan ud.
Avatar billede d20 Nybegynder
24. januar 2003 - 07:43 #23
ikke 100 %
Jeg tjekker det lige
Avatar billede pela Nybegynder
27. januar 2003 - 02:55 #24
Det er en IIS 5, uden PHP installeret...
Avatar billede ALS Praktikant
27. januar 2003 - 09:58 #25
Uden PHP bliver det noget af en udfordring at får en PHP-Shop til at virke :-D

d20 >> Mon ikke du skulle kikke på en færdig shopping-løsning incl. hosting i stedet for. Prøv f.eks. at kikke på www.dandomain.dk, de har en god komplet løsning.