Avatar billede mukke Nybegynder
06. august 1999 - 23:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Så tag jer dog sammen! (nb)

NB = No body :)
Avatar billede nico Nybegynder
06. august 1999 - 23:59 #1
Yes hvis jeg må give wip13 mine 225 points. Der er sku da ikke noget fake over det, og før itiden er der da også delt point ud fordi folk har været flinke etc.. I dette tilfælde er wip13 okay og skal derfor have mine points, da han netop mangler nogle. Hvis jeg bare havde fået lov til at give ham dem, kunne wip13 slippe for at skifte bruger.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 00:29 #2
jaja men den der med at han har været flink, holder sgu ikke!

han sidder konstant og nedgør folk og pisser på dem
Avatar billede jumper Nybegynder
07. august 1999 - 02:25 #3
Drop hele debatten om folk er flinke eller ej!

Hvis wip13 synes han ikke har så mange point til at stille spørgsmål, kan han nøjes med at give færre point til rigtige besvarelser!!!!

Desuden får han 5 point hver dag.

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 12:24 #4
ja det er rigtigt. men det fatter folk ikke...

det er ligesom dem der klager over deres bistand er for lav... de kan sga bare ryge og drikke lidt mindre eller få et arbejde
Avatar billede wip13 Nybegynder
07. august 1999 - 12:48 #5
cyberesben>> Jeg er sq ikke på bistand!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 12:55 #6
nej men det er der jo andre der er
Avatar billede mr.mads Nybegynder
12. august 1999 - 12:18 #7
Er det SU du tænker på?
MVH
Mads
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. august 1999 - 00:03 #8
mr.mads jeg er ikke på SU, og jeg tror heller ikke jeg kommer til at være på bistand... det var ikke ment personligt mod nogen, det jeg skrev
Avatar billede bard Nybegynder
22. august 1999 - 15:50 #9
Få jer et liv.

Bard.