Avatar billede mk281177 Nybegynder
20. januar 2003 - 18:58 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Frames

Jeg er ved at lave et website med frames. En top og bottom frame. Problemer er når jeg klikker på en form action "submit" knap der åbner en ny side i "bottom" framen, er det som om at den nye side "hopper" ud af nederste frame, fordi når jeg så klikker på et link i top frame der har target i nederste frame, poper den sider der skulle komme i nederste frame op som en helt ny side. Er der en der kan hjælpe mig med en eventuel løsning?? Jeg bruger Frontpage 2000 som HTML editor.
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. januar 2003 - 19:00 #1
Du skal huske at sætte target i både links og i form elementet...

<a href="dinside.html" target="dinframe">link</a>

<form action="dinside.html" method="post" target="dinframe">
Avatar billede mk281177 Nybegynder
20. januar 2003 - 19:07 #2
Det gør jeg også. De ser således ud:

Link: <a href=""/cgi-bin/s.cgi?adblast-[PERSONALID]"" target="main"><font color="#000000">Ad Blast</font></a>

Form: <form action="https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr" target="main" method="post">

men den gør præcis som jeg har beskrevet i mit spørgsmål. Jeg forstår det ikke.
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. januar 2003 - 19:14 #3
jeg har læst din spm. et par gange nu... og har ikke helt forstået det åbenbart... har du et link til siden ?
Avatar billede sbm Nybegynder
22. januar 2003 - 13:05 #4
Har du husket at navngive dine frames rigtigt? I beskrivelsen for oven, skriver du at du vil åbne den i "bottom" min i dit eksempel skriver du target "main"
Avatar billede mk281177 Nybegynder
22. januar 2003 - 13:14 #5
Jeg har løst problemet. Tak for hjælpen