Avatar billede destiny Nybegynder
20. januar 2003 - 01:13 Der er 4 kommentarer

Partner søges

Hej ASP programmører

Jeg svømmer efterhånden i freelance arbejdsopgaver og projekter som jeg simpelthelt ikke har tid til at lave alene. Da jeg ikke har nogle kontakter til andre ASP programmører søger jeg hermed en eller flere partere.

Dine kvalifikationer:
Html
css
ASP (selvfølgelig)
SQL Server
Gerne erfaring med Windows 2000, Unix (herunder IIS, DNS mv)

Ud over forskellige opgaver er der også mulighed for at kaste sig ud i diverse andre projekter. Heriblandt domæneregistrering og dedikeret server hosting.

Jeg vil gerne understrege at der er tale om et pertnerskab. Der er ikke tale om at jeg skal have dig på lønningslisten, men dermed ikke sagt at der ikke er penge i det.... For det er der!

Det vil være en stor fordel hvis du bor i københavnsområdet eller i hvert fald i rigmelig afstand.

Skriv en mail til mig på mlarsen@econceptz.biz og fortæl lidt om hvad du har lavet og lidt om dig selv.

Glæder mig til din mail!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. januar 2003 - 10:28 #1
Hvorfor svømmer du i freelance opgaver?

Enten er dine priser for lave, eller også siger du ja til mere end du kan klare. Hvilket kan blive dyrt i den sidste ende. Desuden kan det ødelægge virksomheden på længere sigt.

/per
Avatar billede keysersoze Guru
20. januar 2003 - 10:45 #2
har du icq eller msn så man evt kunne kontakte dig den vej igennem?

icq: 32036024
msn: kim@soze.dk

jeg har i øjeblikket desværre ikke en hjemmeside - måtte lukke den forrige fordi MS lukkede for en fejl i IE som jeg ellers havde udnyttet, så efter fejlen blev rettet kom min side til at se lidt småunderlig ud. jeg _er_ i gang med en ny, men ikke det store jeg endnu kan fremvise...

bor om ca 14 dage i kbh så ingen hindring der - mht til ref. kan se ses når min nye side kommer op at køre - men ellers kan der vel ses en smule ud fra min placering på eksperten...
Avatar billede destiny Nybegynder
20. januar 2003 - 14:48 #3
Per -> Hvad er det lige du ved om min situation?
Avatar billede nathan Nybegynder
21. januar 2003 - 13:10 #4
Hej Martin,
kontakt mig på nathan@vip.cybercity.dk , Jeg kan matche dine ønske! Jeg har en freelance base kan klar dine opgaver. udover det har jeg mange år erfaring med webhosting og server installtioner.
yahoo ID : arivoo_nt
http://www.arivoo.com

venlig hilsen,
Nathan