Avatar billede karstenl Nybegynder
18. januar 2003 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webcam

Hejsa :)

Jeg har lige købt et webcam og kunne godt tænke mig at lave det sådan at folk og venner kan gå ind på en webside og kigge. Websiden skal IKKE være sådan en offentlig en, men en jeg selv laver ;) og uploader på min "egen" server/plads.

Hvad gør jeg?
Hvad kræver det?
Og ikke mindst, koden/scriptet der skal stå på websiden?

Håber spørgsmålet er formuleret/og forstået korrekt :)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
18. januar 2003 - 13:05 #1
Prøv at søg efter det.. før du stiller "SPG" Sådan jeg fandt ud af det.-.
Avatar billede scoterhansen Nybegynder
18. januar 2003 - 13:20 #2
hey:-)
du skal først og fremmest bruge et webcam program der er mange af dem men her er et http://www.theill.com/conquercam/....
men har du tænkt dig at det skal streame 24/7?...... eller hva
Avatar billede karstenl Nybegynder
18. januar 2003 - 13:33 #3
scoterhansen:

Har lige Downloadet det program du anbefaler "ConquerCam" :)
Ved ikke om jeg ligefrem har tænkt mig at streame døgnet rundt, men jeg kan vel bare slukke/lukke programmet "ConquerCam" når jeg ikke ønsker/vil streame mere ikk?...

Nu er programmet så indstalleret, hva så? .. hehe er vist lidt tungnem :P (ingen kommentarer tak..LOL)
Avatar billede karstenl Nybegynder
16. august 2005 - 02:58 #4
lukker