Avatar billede sole Nybegynder
17. januar 2003 - 09:48 Der er 5 kommentarer

Powerpoint grafer

Er det muligt at ændre på grafernes design i powerpoint? Jeg ved at det er muligt at ændre på farverne men er det også muligt at ændre på selve designet? hvor svært kan det være!
Avatar billede softcareconsult Nybegynder
17. januar 2003 - 10:27 #1
Det kommer lidt an på hvordan grafen er lavet:
Har du lavet grafen i powerpoint, skal du blot klikke på grafen og i menuen vælge Diagram, Diagramtype.

Men du må lige fortælle hvordan grafen er lavet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. januar 2003 - 10:39 #2
Jeg vil foreslå at du enten laver grafen i excel og sætter den ind i powerpoint, der kan du nemlig ændre meget i designet. Du kunne også lave grafen i photoshop eller illustrator og så indsætte den som grafik
Avatar billede sole Nybegynder
17. januar 2003 - 10:53 #3
En uddybelse:
Min opg. er at jeg skal lave en template hvor powerpoint bruger mine egne designs
til alle de forskellige grafer. Med andre er det ikke kun en graf jeg redesigne, det er hele powerpoints grafset!
Avatar billede sole Nybegynder
17. januar 2003 - 10:55 #4
undskyld tastefejlene...det gik lidt hurtigt!
Avatar billede jkrons Professor
17. januar 2003 - 16:13 #5
Når du taler om at redesigne graferne, hvad er det så præcis du mener?