Avatar billede morrissey Nybegynder
16. januar 2003 - 13:04 Der er 6 kommentarer

Billeder i en SELECT (dropdown box)

Er det muligt at indsætte et evt. gif-billede ind i en <Input type="select"> form (altså en dropdown box).
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. januar 2003 - 13:06 #1
Ikke umiddelbart nej.

Nikolajdu/Olebole har dog fixet sådan en her: http://reflectoria.dk/javascript/selectSmart/selectSmart.html
Avatar billede morrissey Nybegynder
16. januar 2003 - 13:08 #2
Hmm. okay.. ovenstående link er jo bare lavet vha. layer - så er det ikke noget problem.
Avatar billede pierre Nybegynder
16. januar 2003 - 13:11 #3
Man kan finde en "Custom Selectbox" på:
http://webfx.eae.net/dhtml/select/jsGenerated.html
Dog virker den kun til IE...
Avatar billede olebole Juniormester
16. januar 2003 - 13:40 #4
<ole>

DHTML er din eneste udvej. Select-elementet kan ikke vise billeder.
That's it 'n' that's that  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede schaefner Juniormester
17. januar 2003 - 20:19 #5
lequet har også lavet en select-ting. Det kan være du kan bygge lidt videre på den:
http://www.lequet.com/coolselect/
Avatar billede tangveje Nybegynder
19. januar 2003 - 22:52 #6
Så lige mit script på lequet.com blev nævnt :) Vil blot gøre opmærksom på at scriptet indeholder en hel del fejl og mangler i sin nuværende version, jeg arbejder på den endelige version, og regner med at være færdig inden for en 14 dage eller deromkring. Projektet bliver desuden flyttet til nedenstående adresse til den tid.

www.tangveje.dk/projekter/coolselect/