Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. januar 2003 - 11:35 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Ny kragekjaer.dk

Ny version af kragekjaer.dk på plads, og jeg vil sætte pris på konstruktiv kritik

http://www.kragekjaer.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. januar 2003 - 11:36 #1
flot! :)
jeg har ingen kritik
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. januar 2003 - 11:41 #2
som sædvanlig...

UG med kryds, bolle og slange samt pil op!!!
Avatar billede ladyhawke Novice
16. januar 2003 - 11:43 #3
Ser s.. godt ud!!!

Fonten (farven) på forsidens brødtekst er dog ret svær at læse pga. kontrasten, kunne den ikke blive en smule mørkere...
Avatar billede ladyhawke Novice
16. januar 2003 - 11:44 #4
evt. mere tydelig på anden vis...
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2003 - 14:08 #5
så lige overskriften.... og gjorde mig klar til at finde superlativerne frem allerede inden jeg trykkede på linket :)
Kragekjaer plejer jo at være = kvalitet..
Og blev da heller ikk skuffet.. som altid en lækker side.

Dejlig brug af flash som jeg ellers ikke er den store tilhænger af, men når man kan finde ud af at bruge det kan det nu engang give nogle temmelig flotte resultater.

Navigationen er lidt anderledes bygget op, men simpel, forståelig og let tilgængelig.

Farverne er dejlige og afslappede. + de er moderne, istedet for nørdernes foretrukne "en feeeed nuance af blå".

Ingen kritik, men masser af ros herfra :)

POPCORN :)
Avatar billede javadummy Nybegynder
16. januar 2003 - 20:44 #6
hmm det må jeg sige...det er flot.
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2003 - 20:55 #7
Active Server Pages error 'ASP 0115'

Unexpected error

/index.asp

A trappable error (C0000005) occurred in an external object. The script cannot continue running.

??
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2003 - 20:58 #8
får en 404 nu
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2003 - 20:58 #9
hosten er nok nede
Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. januar 2003 - 23:00 #10
Tak for roserne.

Ja, Abusiness.dk er en ikke så fandens god host
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
17. januar 2003 - 10:36 #11
rigtig flot side hvad hedder den font du bruger ?
Avatar billede pixelskubberen Nybegynder
18. januar 2003 - 13:55 #12
Først og fremmest er det en rigtig flot side! Lækker menu, atypisk men alligevel brugervenlig! lækkert... tapetet synes jeg også er fedt

Jeg kunne dog godt tænke mig lidt mere idé, i sitet. Jeg kan godt se der er et tema, men jeg synes lidt der mangler en ide... svært at forklare...

Og så synes jeg de to damer stilmæssigt er for forskellige, eller ens... De passer i hvert fald ikke helt sammen synes jeg. Den hvide er meget stilistisk og den røde mere naturalistisk. Og så til sidst mangler jeg lidt mere info om firmaet.

Jeg tænkte at når der ikke var andre der gav dig kritik, såå... ;)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
19. januar 2003 - 13:50 #13
Ok tak, pixelskubber. Hvad ville du vide mere om firmaet? fx. De to damer er bevidst ens, da den røde er lidt mere "luderagtig", da man jo er inde under bannere og noget med at sælge noget.
Avatar billede javadummy Nybegynder
09. juni 2003 - 13:16 #14
LOL - Luderagtig