Avatar billede papa Nybegynder
15. januar 2003 - 23:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Copyright - igen!

Håber ikke det strider mod eksperten.dk's regler (har læst dem)

Jeg kom til at acceptere et svar, der ikke skulle have været accepteret, derfor bringer jeg spørgsmålet op igen!

Jeg fik ikke noget præcist svar (eller noget link), der kan fortælle mig om det er lovligt at skrive copyright på en hjemmeside, selvom det ikke er mig der har programmeret hele scriptet (og dette er et "open-source" script, hvori man lader "forfatterens" navn og copyright-notice stå)...?

Jeg undskylder for ulejligheden!

http://www.eksperten.dk/spm/305618
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. januar 2003 - 23:44 #1
Kan klart anbefale dig at prøve newsgruppen dk.videnskab.jura - så har du med garanti både udkast fra loven og link imorgen :o)
Avatar billede papa Nybegynder
08. februar 2006 - 11:16 #2
Lukketid