Avatar billede paaskeland Nybegynder
15. januar 2003 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Byg selv bærbar

Jeg er på udkig efter en bærbar pc. Så derfor søger jeg nogle sider, hvor jeg selv kan bestemme hvad der skal i den. Der skal helst være mulighed for at fravælge styresystem, da jeg har det. Så kom med nogle gode links tak.
Avatar billede birkis Nybegynder
15. januar 2003 - 17:29 #1
Dell (www.dell.dk) giver vel muliged for at bestemme hvad der skal i den? Men så vidt jeg ved, kan du ikke fravælge styresystem, desværre.
Avatar billede coolie Nybegynder
15. januar 2003 - 19:20 #2
Hos www.nemdirect.dk kan du bygge din egen bærbare computer uden styresystem.
De har udmærkede maskiner - har selv en NemNote 8700.
Avatar billede coolie Nybegynder
15. januar 2003 - 19:20 #3
Det var en 8600 jeg havde :-)
Avatar billede paaskeland Nybegynder
16. januar 2003 - 16:56 #4
Tror jeg vægler en 6100 den har god pris! mange tak!