Avatar billede foodear Praktikant
26. oktober 2000 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Epson 5000 problemer med udskrift/flere sider

Vi har en Epson 5000 farveprinter med 64 Mb ram i MAC OS netværk, men vi kan ikke printe
flere sider (samme side flere gange) den første side er ok, men de næste duer ikke
Hvordan løses dette problem?
Avatar billede maxmull Nybegynder
03. januar 2001 - 23:53 #1
Der skal lidt mere info til for at svare på dette spøggsmål.
Kan du fortælle om du kører Appletalk eller TCP/IP ?
Er der en printserver der sender jobet vierer til printerne eller printer du direkte til printerne ?
Hvilken PPD fil briger du ?

Hilsen Maxmull
Avatar billede foodear Praktikant
04. januar 2001 - 07:55 #2
Hej Maxmull

hele netværket kører AppleTalk
Vi printer direkte til printeren, den er på netværket og har egen hukommelse (64 Mb)
PDD´en er epson_5000.PDD

Glæder mig til at høre fra dig
/Foodear
Avatar billede maxmull Nybegynder
07. januar 2001 - 00:47 #3
Jeg går ud fra at det er en Epson Stylus Pro 5000 printer du har.
Prøv at downloade en opdateret driver til printeren.

ftp://ftp.epson.co.uk/pub/uk/drivers/printers/inkjet/mac/sp5000.sit

Hvis du bruger PowerRip software til at printe postscript fra din mac så er der en del opsætning af PowerRipen som du skal igennem. Jeg har fundet et link til dig med lidt mere info om dette emne.

http://www.epson.co.uk/support/tips/stylus/solu11.htm
Hilsen Maxmull