Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. januar 2003 - 13:25 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Vurder min side

Jeg er ved at lave en side til at hjælpe nybegynder med at lave baner(maps) til counter-strike http://www.friserverplads.dk/world-craft/ i skal ikke tage jer af alle de stave fejl (gik lidt hurtigt) gi den en karkter fra 0 til 10
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. januar 2003 - 13:26 #1
hvad kan jeg lave bæder osv
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. januar 2003 - 13:28 #2
Du kan starte med at centrere siden (byg den op i en tabel) da du ikke helt har styr på dine divs.

Og en anden font til tekster ville også hjælpe på det.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. januar 2003 - 13:29 #3
centrere? siden er lavet til 1024*768 det står der også nederst på siden
Avatar billede djqd Nybegynder
13. januar 2003 - 13:58 #4
For meget gult.

Nyhedder = nyheder.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. januar 2003 - 14:03 #5
hvad mener du mere presis med for meget gul
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. januar 2003 - 14:34 #6
Jeg syngtes du skal lave teksten alignet til venstre side, her tænker jeg på teksten under Nyheder og tekstem under Om siden. Det er træls at læse centreret tekst.

Beslut dig for om du vil bruge overskrifter med stor begyndels bogstv eller helt med småt:  Nyheder vs. downloads

På kontakt siden mangler overskrift.

Du skal få styr på breden af siden med knapperne. På siden Om siden under overskrift Hvad er worldcraft: står "Worldcraft er et program" og W ser mest ud som om det er et enkelt V på min PC.

I det hele taget prøv at læse dine tekster igemmen med kritiske øjne:

"Worldcraft er et program til at lave de baner man vil lave til spil som counter-strike (og ander half-life mods)\tribes2 og andre spil"

Hvad med at ændre det lidt et eks kunne være:
"Worldcrft er et program til at lave sine egne baner til spil. Du kan lave baner til disse spil:
- Counter-Strike
- tribes2
- og mange andre spil"

Husk . til at afslutte en linje, det gælder for teksten på alle siderne. <--- Bemærk .
Ligeledes ville et eller flere kommaer i teksten også gøre godt.
Avatar billede dripz Nybegynder
13. januar 2003 - 14:47 #7
Du kan - efter min mening - starte med at ordne knappen "Downloads" (jeg har skermen på 1024*768). Iframen overlapper knappen.

Så hvis jeg havde været dig, så havde jeg lavet et lidt pænere design, og designet du har på lige nu, har ikke noget med selve "produktet" at gøre. Tag et fedt snap-shot imens du spiller, og skær det så ud indtil det er tilpas, og få det til at matche dit design. På den måde for du lidt flere besøgende. Det første jeg havde gjort hvis jeg havde kommet ind på din hjemmeside, er at lukke vinduet promte ! Så det er vel også lidt vigtigt at have et lidt pænt design.

Det var det !!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 17:02 #8
(1) Nyheder er kun med ét d

(2) Sidder med en opløsning på 1024*768 og jeg er nødt til at bruge scroll for at kunne se hele siden

(3) Synes ikke at den gulle/grønne farve passer så godt til den blå. Brug evt. www.colorschemer.com/online/ til at finde noget der passer lidt bedre sammen

(4) Din side flyder fuldstændig ud i det, der er ikke noget der adskiller tekst og menuen. Din tekst i anden linie er afskåret.

(5) Normalt plejer man at sige max 45 karaktere på en side, og den holder i hvertfald ikke

(6) Jeg har lidt svært ved at bedømme hvilken skrifttype du har brugt, men vil klar anbefale en verdana, hvis det ikke er det.

(7) 5@13
Avatar billede hmm10 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:49 #9
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. januar 2003 - 09:59 #10
jeg har svært ved at lave nogle af de problemer med at knapperne sidder forkert da jeg ikke kan se det her

jeg har ikke helt fået hvad jeg havede forventet så i 2 får 60 point hver
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. januar 2003 - 10:05 #11
game_tracker >> Du skriver at du ikke har fået hvad du forventet, men du har oprettet et spørgsmål om vurdering af din side, og afsat 200 point til det formål. Så går den altså ikke at putte de 80 i lomme, man må ikke lokke med 200, når spørgsmålet reelt kun er 60 værd.

At vurdere en side er subjektivt, og derfor kan man bare ikke sige at fordi vi ikke gav dig 13 kan du ikke bruge det til noget. Det er ifølge reglerne ikke lovligt, da vores svar i den forstand ikke er forkert.
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. januar 2003 - 13:11 #12
hallo du har fået meget mere end du har spurgt om i mine øjne, dit spørgsmål er:
"gi den en karkter fra 0 til 10"

"jeg har ikke helt fået hvad jeg havede forventet" !!! øh så formuler dog et ordentligt spørgsmål hvor det klart fremgår hvad du forventer af de svar du får.

Du har fået gode råd til hvordan du kommer videre med din side. Du kan ikke undskylde med at du ikke kan se det. Hvis du laver hjemmeside bør du vide siden ser meget forskellig ud alt efter hvilken opløsning og browser man bruger. SÅ TAG IMOD kritikken og få en bedre side.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. januar 2003 - 19:25 #13
eagleeye >> Er vi enige om at de 80 point skal fordeles i mellem os to ?
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. januar 2003 - 19:14 #14
Ja jeg jeg enig med dig at de point skal gives til dem som har svaret på spørgsmålet. I princippet skulle dripz også havde haft.

Men jeg kan se jeg har faktisk ikke givet en karakter så jeg skulle ikke havde haft point ;)

Jeg vil ikke anmelde det, men hvis du føler dig snydt så syntes jeg du skal anmelde brugeren for at lokke med point.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. januar 2003 - 19:40 #15
Nej nu slipper han denne gang, men jeg vil da holde øje med andre spørgsmål.