Avatar billede tuning.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 22:08 Der er 3 kommentarer

TDC sikkerhedspakke

Hej

VI har købt sikkerhedspakken ved TDC, men har ikke modtaget nogen cd endnu. Jeg har snakket med dem 3 gange, 2 sagde at man fik en speciel cd tilsendt, en anden sagde at det var den normale cd man skulle bruge.

Så fik jeg lige en mail, hvor der stod at man ikek skulle bruge nogen af dme.

Hvad gør jeg?
Avatar billede superanden Nybegynder
12. januar 2003 - 22:13 #1
Du skal ikke bruge en cd. du går bare ind på deres hjemmeside og henter programmet...
Avatar billede tuning.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 22:16 #2
kan ik finde det nogen steder!!!!!! send lige et link!
Avatar billede fcs Novice
12. januar 2003 - 22:20 #3
tuning.dk>> Kig herind og besvar den henvendelse du har fået fra os Coadmins med det samme http://www.eksperten.dk/spm/303719 Fristen er egentlig overskredet, men du får lige en sidste påmindelse og en yderligere frist på en halv time ;-)

FCS/Coadmin