Avatar billede karmacola Nybegynder
12. januar 2003 - 17:00 Der er 2 kommentarer

Navman

Nogen der haft held til at skrive hjælpe applikationer til Navman navigator system ? Eller bare fundet et API ?
Avatar billede mulvad Nybegynder
19. august 2003 - 10:54 #1
hmmm..godt spørgsmål...En del af de eksisterende versioner af de gængse navigationspakker, som f.eks. TOM-TOM kører fint på Navman, så mon ikke der er frigivet et API fra Navmans side?
Avatar billede karmacola Nybegynder
19. august 2003 - 19:38 #2
199$, så har du komplet API til TomTom. CoPilot er lidt vanskeligere. Men Navman er umulige at rykke i. Måske fordi, De er de eneste, der laver hele skidtet selv. Har ikke fundet noget som helst hjælp fra Navman. De er åbenbart ikke interesseret i, at andre udvikler sideapplikationer til deres software. Trirst, da det virkelig er godt navigations software. PS: Det er ikke selve GPS-enheden jeg ønsker adgang til, men funktioner i selve softwaren f.eks kunne tilføje destination, via tilsendt parset fil osv.