Avatar billede gruppe422 Nybegynder
11. januar 2003 - 19:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dandomain.dk og FileSystemObject

Hej

Jeg ville bare lige hører om i kan anbefale Dandomain, med hensyn til asp og deres webshop system?. Og hvad med "FileSystemObject", understøtter de det?

mvh,.
Avatar billede bpedersen Novice
11. januar 2003 - 22:47 #1
Hej

Jeg kan bestemt anbefale Dandomain, har flere domainer til at ligge hos dem. Og benytter deres ASP. En af mine kolleger har Dandomain's shop kørende, og har sagt at den er meget let at få op at køre. Om de understøtter FSO ved jeg desværre ikke. men spørg dem på support@dandomain.dk, de svarer normalt i løbet af få timer.
Avatar billede gruppe422 Nybegynder
13. januar 2003 - 21:40 #2
oki, tak!

Her er dine points....