Avatar billede pedder009 Nybegynder
10. januar 2003 - 21:02 Der er 4 kommentarer

Driver til Sony DCR-TRV 120E

hej hvor kan man finde driver til Sony DCR-TRV 120E så man kan redigir ???
PLZ hjælp mig
Avatar billede henninga Novice
11. januar 2003 - 02:57 #1
Jeg kan ikke finde dit kamera nogen steder. Der er et der hedder Sony DCR PC120.
Har du et link hvor man kan læse om det ???
Og hvad mener du med en driver ??
Avatar billede zenze Nybegynder
11. januar 2003 - 11:19 #2
Meget vigtigt!!! - Du skal koble kameraet op til Firewire-porten INDEN du installerer software'n og det skal være tændt, så det kan initialiseres.
Avatar billede zenze Nybegynder
11. januar 2003 - 11:25 #3
Har du allerede installeret software (DV-capture program) så skal du ind og afinstallere og så lægge det ind bagefter - i henhold til proceduren, og hvis du stadig har problemer, så må du vende tilbage. Der skal ikke en driver til for at få det til at køre, men der kan være problemer med compatibilitet.
Avatar billede cselmann Nybegynder
20. marts 2003 - 21:41 #4
Tjek dette link - du finder med garanti noget du kan bruge

http://www.usb-drivers.com/companies/965.htm