Avatar billede wiinbad Nybegynder
10. januar 2003 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette alt indhold på en zire...Hjæææælp?

Jeg har en Palm Zire, der skal sendes ind til rep. da den ikke vil synkronisere med computeren.

For ikke at alle kan læse alle mine data, vil jeg gerne ha' hele indholdet slettet på Palm Ziren.....Hvordan gør jeg det, når ikke jeg kan forbinde den til computeren....?

MVH
Wiinbad
Avatar billede eldaria Nybegynder
10. januar 2003 - 15:46 #1
På bagsiden er der et lille hul hvor der står Reset på...
brug en lille nål og hold den inde i minst 10 sec..
så renser den indeholdet på den...
Advarsel, den renser alt, så den bliver som den kom fra fabrikken (Eller software opdaterede den)
Avatar billede wiinbad Nybegynder
10. januar 2003 - 16:17 #2
Når jeg holder den inde i mindst 10-15 sek, sletter den absolut intet.....!

Den viser godt nok selve opsætningen....Om den skal slukke efter 3 min. o.s.v

Men alt indhold er intakt... Adresser, mødeplan m.m

Er der andre forslag....?

På forhånd tak

Wiinbad
Avatar billede jensb Nybegynder
11. januar 2003 - 13:39 #3
Det hedder en Hard Reset når alt skal slettes
Side 169 i manualen :

Hold powerknappen nede
mens du holder powerknappen nede, tryk på reset knappen
blive ved med at holde powerknappen nede, indtil du ser Palm logoet, slip så powerknappen

Manualen : http://www.palm.com/support/handbooks/zire_ug.pdf
Avatar billede wiinbad Nybegynder
13. januar 2003 - 10:46 #4
Det virkede bare helt 100%....

Tak for tippet...

Kigger lige lidt i manualen...!

/Wiinbad :o)
Avatar billede jensb Nybegynder
13. januar 2003 - 10:58 #5
Takker for point