Avatar billede joch Nybegynder
05. august 1999 - 15:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit flashsite hakker!!!

Jeg sidder med mit første flashsite og det hakker hvorfor??? Selv om jeg sætter frames pr. sec. op hjælper det ikke! Se selv

http://home.intercity.dk/~pajortest/pajor/
Avatar billede miles Nybegynder
05. august 1999 - 16:01 #1
Wow! flot site, bortset fra, at det altså hakker! Det er formodentlig fordi filen er for stor! Check størrelsen ved at trykke Ctrl-Enter for at lave shockwawe-fil. Derpå Ctrl-b, for at lave BandwidthProfiler. Er du voldsomt ofte over den "røde linie" er den gal. Du kan tynde ud på forskellig måde: Spar på keyframes, evt. bitmaps skal vektoriseres med Flash´s egne værktøjer. Alpha æder også båndbredde.
Avatar billede miles Nybegynder
05. august 1999 - 16:06 #2
By the way, separér i mange layers.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 21:46 #3
den er ret flot men filen er alt for stor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 21:46 #4
ups, der skulle stå den kører alt får langsomt... på min P2-300
Avatar billede søren99 Nybegynder
22. oktober 1999 - 16:05 #5
Blare Røv Cyberesben

P.S. en P2-300 MhZ er sgu da ikke noget at præle med Jeg har en P3-650MhZ
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 20:40 #6
søren>> jamen tillykke, jeg fortalte bare min erfaring med at se siden, og hvilken computer jeg havde så de kunne sammenligne med den