Avatar billede itarkiv Nybegynder
09. januar 2003 - 19:18 Der er 5 kommentarer

Audigy2

Jeg sidder med et Creative SB 128 PCI... Vil jeg kunne mærke en forskel, ved at skifte til et Audigy2. Og er det værd at skifte?
Avatar billede francodavid Nybegynder
09. januar 2003 - 19:22 #1
Kommer helt an på hvad du har tænkt dig at slutte til....
Avatar billede itarkiv Nybegynder
09. januar 2003 - 19:36 #2
Lige nu har jeg de der JBL højtalere, som også følger med 99'er udgaven af Compaq Presario. Men jeg har muligvis tænkt mig at købe de der Inspire 6700 fra Creative...
Avatar billede avlund Nybegynder
09. januar 2003 - 19:38 #3
Hvis du skal til at lave musik: absolut.

Hvis du skal bruge den til at spille på: nok også. Audigy 2 har 24 bit-afspilning, og det er noget der rykker. Men som herren ovenover nævner, sp kan det være ligemeget hvis du bruger et par walkmanhøretelefoner eller tilsvarende som højttalere.
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
09. januar 2003 - 20:05 #4
Audigy 2 kan kun betale sig hvis du hører meget musik og gamer meget, og har et ´surround højtalere hvilket Inspire 6700 fra Creative jo også er ..
Avatar billede francodavid Nybegynder
20. marts 2003 - 22:36 #5
Lukke tid?