Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 09:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Landekoder - ikke web!

Hej Eksperter

Jeg mangler en oversigt over internationale landekoder (postnumre, ikke web domains). Hvor finder jeg en liste på nettet? Eller kan du sende en til mig på: klj@dsa.dk
Avatar billede fumes Nybegynder
05. august 1999 - 09:56 #1
Hvis det er almindelige postnumre, så har jeg en access tabel derhjemme du kan få med alle DK's postnumre !
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 10:05 #2
Ikke postnumre. Landekoder - dem der f.eks. står bag på bilerne ;-)
Avatar billede snowball Novice
05. august 1999 - 10:13 #3
Hhhmm. Du vildleder os godt nok når du skriver "oversigt over internationale landekoder (postnumre, ikke web domains)"

Der si'r du jo faktsik det skal være postnumre !!!

Snowball
Avatar billede reitzner Nybegynder
05. august 1999 - 10:58 #4
Avatar billede snowball Novice
05. august 1999 - 11:03 #5
Reitzer: Det er jo ikke sådan en liste han vil ha'. Læs nu hvad manden skriver !!!

"oversigt over internationale landekoder (postnumre" (som det jo ikke skal være alligevel)", ikke web domains)."

Den liste du har fundet er lige netop over web doæner

Snowball
Avatar billede snowball Novice
05. august 1999 - 11:05 #6
Whoops..Der skal stå web domæner !!!
Avatar billede stcl Nybegynder
05. august 1999 - 11:36 #7
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 12:21 #8
stcl>>Nope
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 12:22 #9
Det er ikke de rigtige koder. Frankrig f.eks. er ikke FR, men F. Tyskland er heller ikke GM, men D.
Avatar billede anke Nybegynder
05. august 1999 - 14:45 #10
Kære dkkarpen
Du finder hvad du søger på http://www.io.com/~dork/bolthole/ovals.html
God fornøjelse
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 14:48 #11
Helt perfekt! Mange tak ;-)