Avatar billede crazy4ever Nybegynder
09. januar 2003 - 11:58 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg Product Key?

Hvordan finder jeg den Product Key, som jeg har indtastet under installationen af Office XP? Står den i registreringsdatabasen, eller er der en anden måde at finde den på?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. januar 2003 - 12:00 #1
Nej, den kan du ikke umiddelbart se
Avatar billede monstersurf Praktikant
09. januar 2003 - 12:02 #2
det ka man faktisk godt, der er en et lille program der ka gå ind og hente den.
og jeg er sikker på at det ka findes på en crack side :)
Avatar billede crazy4ever Nybegynder
09. januar 2003 - 12:03 #3
Er du sikker? Jeg mener at have hørt, at der findes en lille applikation, som skulle kunne finde den? Jeg aner bare ikke, hvor jeg skal kigge.
Avatar billede kunop Nybegynder
09. januar 2003 - 12:03 #4
Hvis du mener produkt-id så kan du gå ind i word og kigger under hjælp og om microsoft word
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. januar 2003 - 12:04 #5
kunop -> produkt-id stemmer ikke overens med en office cd-key
Avatar billede kunop Nybegynder
09. januar 2003 - 12:05 #6
ok
Avatar billede nilfri Nybegynder
09. januar 2003 - 12:08 #7
Står bag på dit CD-cover ;-)
Avatar billede monstersurf Praktikant
09. januar 2003 - 12:08 #8
jeg er sikker jeg brugte selv en til mit windowsXP og ved at der også er en til office, men ka sq ikke huske hvor, ka bare give dig det hint prøv en crackside
Avatar billede rvm Nybegynder
09. januar 2003 - 12:08 #9
Product Key står på din installations cd. Hvis du har mistet den må du henvende dig hos Microsoft. Alt andet er hacking og det beskæftiger vi os jo ikke med på disse sider.
Avatar billede monstersurf Praktikant
09. januar 2003 - 12:10 #10
hehe også derfor jeg kun vil give et hint til det ;) og ingen links
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2003 - 12:15 #11
Som så mange anfre, så kan jeg kun sige product key står på dit CD cover! Hvis du ikke har en lovlig CD så overvej disse sider:
http://www.edbpriser.dk/software/software-top10.asp?ID=1454630
http://www.microsoft.com/piracy/
http://www.antipiratgruppen.dk/
Avatar billede crazy4ever Nybegynder
09. januar 2003 - 13:06 #12
Nu har vi omkring 20 licenser her på mit arbejde, hvor jeg sidder. Grunden til, at jeg spørger, er, at der både er licens til Office-pakken og en seperat Product Key til Publisher. Min chef vil gerne have, at vi sørger for, at disse to licenser passer sammen, så der ikke kommer problemer senere pga. Microsofts øgede sikkerhed mod piratkopiering. Det er, så vidt jeg ved, ikke ulovligt at gardere sig på den måde?

Jeg bliver jo nok nødt til at tjekke nogle warez-sider...men efter at have læst min forklaring, håber jeg, at en eller anden ligger inde med et link (vedkommende får i hvert fald point for det)? Jeg tvivler på, at det kun er helgener, der bruger denne side.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. januar 2003 - 13:17 #13
Jeg tror det er smartere du smider din mail adresse herinde, så skal der nok komme noget på den...
Man må ikke linke til warez sider her, men en email adresse er jo ikke forbudt
Avatar billede crazy4ever Nybegynder
09. januar 2003 - 13:22 #14
Okay så.

crazyis@onecooldude.com

Hvis jeg får et svar på den samt en besked her om, at der blevet sendt en mail, så får personen pointene. :)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. januar 2003 - 13:30 #15
du har post
Avatar billede crazy4ever Nybegynder
09. januar 2003 - 13:43 #16
Det er bare kanon. :) Svarer du ikke lige, så du kan få dine point?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. januar 2003 - 13:44 #17
svar :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
09. januar 2003 - 14:17 #18
Det er ikke tilladt at
2.1.12 : tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

2.1.13 : tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

Det er fint at I vil holde jeres warez-links væk fra eksperten, men så skal I ikke "betale" med eksperten-point. carsten_lusk bedes tilbagelevere pointene til crazy4ever eller linke til siden med løsningen (hvilket naturlivis ikke skal ske hvis det er en side med ulovlig software).
- n0rmality, coadmin
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. januar 2003 - 14:19 #19
n0rmalty -> du må gerne få linket, siden er ganske lovlig :-)
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.html

Skal nok skrive dine regler bag øret, så vi ikke får en misforståelse en anden gang

Mvh Carsten
Avatar billede dmcn Praktikant
09. januar 2003 - 14:48 #20
Perfekt - alt i orden, så. :)