Avatar billede beils Nybegynder
07. januar 2003 - 15:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FullScreen pop-up

Hej eksperter!!!

Jeg har lavet en hjemmeside og har nogle links der skal poppe op i et nyt vindue. Men jeg kan ikke få dem til at være full screen. Er der nogle, der kan hjælpe mig med det?

//Beils
Avatar billede whatever Nybegynder
07. januar 2003 - 15:08 #1
Skal det være fullscreen, eller et maksimeret popup-vindue`?

Dette http://saftclubbing.dk/ er et maksimeret popup-vindue
Avatar billede ahv Nybegynder
07. januar 2003 - 15:08 #2
<html>

<head>

<Script language="JavaScript">
<!--
function fullscreen()
{

nyt = window.open("http://www.eksperten.dk","Velkommen", "fullscreen=yes,status=no,toolbar=no,location=yes,menu=no,resizeable=no scrollbar=no");

}
// -->
</script>
</head>
<body>
        <a href="java script:fullscreen();">Åben</a>

</body>
</html>
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. januar 2003 - 15:08 #3
function newWin(theURL,winName,features) {
  window.open(theURL,winName,features);
}

og

onClick="newWin('side.html','popWin','resizable=yes,fullscreen=yes,width=400,height=400,left=0,top=0')"

Btw. - tænk lige over hvilken kategori du stiller spørgsmål i en anden gang. Jeg har flyttet det for dig, så jeg kommenterer kun.
Avatar billede ahv Nybegynder
07. januar 2003 - 15:10 #4
Den korteste måde til fullscreen:

<a href="#" onclick="window.open('http://www.jubii.dk','hej','scrollbars=yes,fullscreen=yes')">Åben</a>
Avatar billede beils Nybegynder
09. januar 2003 - 23:28 #5
Lukker
Avatar billede beils Nybegynder
09. januar 2003 - 23:29 #6
Closed
Avatar billede ahv Nybegynder
09. januar 2003 - 23:30 #7
Beils, hvad er der galt med mit og de andres svar?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2003 - 23:32 #8
beils>>Du har fået op til flere korrekte svar. Her på eksperten foregår det således at når man udlover x-antal point, og efterflg. får brugbare svar, så uddeler man dem også.
Du har 48 timer til at oprette et spørgsmål med de udlovede point og udele dem.

Mvh pelkjaer - coadmin