Avatar billede hellbox Nybegynder
05. januar 2003 - 21:33 Der er 6 kommentarer

Linksys åbning af porte???

jeg vil høre om nogen kan hjælpe med at åbne portne på min linksys router jeg har et tcd/boomtown opkobling og jeg kan ikke åbne routern igennem telnet ....
Avatar billede anuseren Nybegynder
06. januar 2003 - 18:20 #1
åbn routeren via en IE?
Avatar billede venturer Nybegynder
07. januar 2003 - 10:45 #2
Åbn adressen 192.168.0.1  (default)
Så skulle du gerne få adgang til routeren.
Avatar billede mogenz Nybegynder
07. januar 2003 - 14:37 #3
....eller 192.168.1.1
Brugernavn = blank
Password = admin
Avatar billede hellbox Nybegynder
11. januar 2003 - 20:46 #4
yes tak jeg har styr på det nu cool
Avatar billede olavsmaj Nybegynder
23. februar 2003 - 09:51 #5
har du fået det til at virke? hvis ikke kan jeg måske hjælpe jeg har selv en linksys fra tdc. Prøv at gå ind i router/fanebladet DHCP klik på dhcp clients table. Se din pc ip adresse som står deri gå derefter i advanced og fanebladet DMZ host der skal du tilføje din IP som stod i DHCP clients table. Når du har gjort det er alle porte åbne til den IP du har skrevet. Du skal derefter ind og forwarde de porte du skal åbne i fanebladet FORWARDING og der skal du selvfølgelig skrive din IP også.Hvis det er en FTP du skal åbne for indcomming access skal de der logger ikke logge som anonym så bliver de smidt af. Men skriv bare hvis jeg kan hjælpe. Olav
Avatar billede annitta Nybegynder
24. september 2003 - 20:41 #6
jeg har samme problem med en linksys41 router man kan ikke komme ind på min ftp på port 21