Avatar billede themastergk Nybegynder
05. januar 2003 - 17:50 Der er 13 kommentarer

Ram

Da jeg åbnede harddisken var det 3 slots til ram. Den helt til højre var brugt, er det så ligemeget hvilken jeg sætter min nye RAM-Blok i??
Avatar billede aryain Nybegynder
05. januar 2003 - 17:53 #1
Det er somregel ligegyldigt, men for at gøre det korrekt skal du sætte det i det midterste, da det første slot allerede er brugt.
Avatar billede amd Nybegynder
05. januar 2003 - 17:56 #2
>>aryain
LOL logisk forklaring:-D
Avatar billede amd Nybegynder
05. januar 2003 - 17:59 #3
>>themastergk

Lige til en anden gang, så hedder det at du åbnede kabinettet, eller bare computeren.
Når du siger, at du åbnede harddisken betyder det, at du åbnede harddisken (den bette klods inden i) ;o)
Avatar billede themastergk Nybegynder
05. januar 2003 - 18:24 #4
>>arnd
Det må du meget undskyld, jeg håber ikke jeg har ødelagt dit liv....
Avatar billede amd Nybegynder
05. januar 2003 - 19:31 #5
Øhh har du det godt?
Er du ik bare LIDT lam i roen?
Jeg skriver det bare for at forklare dig hvad det er du selv siger, siden du åbentbart ikke selv er klar over det!
Avatar billede amd Nybegynder
05. januar 2003 - 19:35 #6
hehe... nu får jeg sikkert 120 koadmins i røven:-D
Avatar billede themastergk Nybegynder
05. januar 2003 - 19:37 #7
>>arnd
En overreaktion, det er jeg klar over!!!

    Undskyld :-(
Avatar billede amd Nybegynder
05. januar 2003 - 19:42 #8
Er OK....
MEN jeg hedder ikke arnd jeg hedder AMD;)
Avatar billede mjl Nybegynder
05. januar 2003 - 20:55 #9
Hvem har oprettet 8 sp. og ikke lukket 7 af dem igen - dagens gåde :o)
Avatar billede amd Nybegynder
05. januar 2003 - 22:26 #10
Hæhæ;)
Avatar billede themastergk Nybegynder
06. januar 2003 - 16:41 #11
>>mjl
du får i hvert fald ikke pointene på den sidste der!!!
Avatar billede mjl Nybegynder
06. januar 2003 - 16:54 #12
Nej - man skal nok ikke regne for meget med points fra dig - man må gerne hjælpe dig helt vildt, men at tage points'ne til dig selv, er åbentbart måden du siger tak på!!!

Så måske er det mest synd for dig selv...
Avatar billede amd Nybegynder
06. januar 2003 - 17:02 #13
Hehe...
=>themastergk

Hvor gammel er du?
Har du overvejet at finde et andet forum?
Det der er ihvert fald ikke ret fair!!!
Hvis du ikke får lukket nogle af de spøgsmål anmelder jeg dig!