Avatar billede akn1987 Nybegynder
04. januar 2003 - 22:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nye højtalere.... Hvad skal jeg købe?

Jeg står og skal til at købe nogle nye pc-højtalere, da mine gamle er brændt af. Da det kom lidt uventet har jeg ikke mange penge at spendere på det, højst 500 kr. Mine gamle højtalere hed: labtec pulse 415. Mit lydkort er et terratec dmxfire 1024.

Jeg vil gerne vide hvilke højtalere der passer bedst til mit lydkort og/eller pengepung, og som ikke er dårligere end mine gamle(som jeg var meget tilfreds med).
Avatar billede sekam Nybegynder
04. januar 2003 - 22:25 #1
Efter min mening skal det bare være Altec Lansing.
F.eks. de her http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384807911
04. januar 2003 - 22:31 #2
jeg syntes at du skulle blive ved samme mærke og købe den her:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384627925

Har selv et sæt..og de er bare super. ik klager over dem.
Avatar billede hcma Novice
04. januar 2003 - 23:09 #3
Hold dig til Labtec. De har den bedste frekvens-range
Avatar billede zenze Nybegynder
04. januar 2003 - 23:41 #4
Hvis jeg var dig, så ville jeg koble lydkortet op på en forstæeker/reciever og få lyden ud over stereoanlægget. Hvis du gør det og kobler både til LINE IN og LINE OUT, så kan du også optage, hvad der spilles på radio, pladespiller, tape og Cd.
Avatar billede akn1987 Nybegynder
06. januar 2003 - 19:47 #5
Well.... tror jeg sparer et par hundrede kr. mere sammen, og køber noget ordentligt....

zenze --> Jeg gør allerede det du foreslår men er ikke tilfreds med lyden.