Avatar billede quad Nybegynder
03. januar 2003 - 00:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Runtime error has occured

Håber der er en iexplorer haj som gider læse dette og forhåbentlig give mig det rette tip.

Når jeg besøger ex. www.fedespil.dk samt diverse andre hjemmesider kommer IE op med følgende fejl:

Runtime error has occured
Do you wish to debug?

Line: 122
Error: Expected indentifier

Herefter komme samme fejl igen 2 gange mere blot med fejlen i en anden line.

Line: 2
Error: Expected indentifier

Line: 143
Error: Object expected

Jeg vil så gerne vide hvad det er der går galt? Om det er en indstilling jeg selv kan fikse eller om der skal reinstalleres endnu en gang. For begge mine installationer vil jeg gøre opmærksom på, at de har været fuldt opdateret fra Windows update, men lige lidt hjælper det. Og jeg er ved at blive skør af at se den fejl poppe op hver gang jeg besøger omtalte side.

PFT
Torben
Avatar billede loonz Nybegynder
03. januar 2003 - 00:04 #1
slå script debugging fra i din internet explorer.
værktøjer - internetindstillinger - fanebladet avanceret - sæt flueben i Disable script debugging
Avatar billede bytebits Nybegynder
03. januar 2003 - 00:06 #2
Dårligt hjemmeside design.
Det er ikke dit problem eller noget du kan gøre noget ved så vidt jeg ved.
Kører du Visual C++ eller har andre debuggers ?? Så fjern automatisk debugging.
Avatar billede quad Nybegynder
22. januar 2003 - 17:15 #3
Jeg vil gerne beklage den langsomme svartid der har været siden jeg oprettede dette spørgsmål, men jeg har haft nogle problemer med at logge ind her på siden samt ændring af mit password. Det lader til at virke nu så det håber jeg bliver ved :)

Men I skal have mange tak for jers besvarelser ... alle sider kommer op uden fejl nu. Det er dejligt ... Tak for hjælpen.

Vil gerne give jer begge point, men jeg har kun mulighed for at vælge dig bytebits. Er der nogen mulighed for at give loonz point ligeledes?