Avatar billede zchou Nybegynder
02. januar 2003 - 21:01 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Min AMD 2000 processer kører kun med 1,25GHz

Hejsa

Overskriften stiller næsten spørgsmålet...

Kan man lave det om i bios?

Mvh Zchou
Avatar billede zabber Nybegynder
02. januar 2003 - 21:10 #1
det kan være på jumper eller i bios man stiller fsb til 266 mhz
Avatar billede zchou Nybegynder
02. januar 2003 - 22:16 #2
Det virkede ikke... Computeren gik ned!
Avatar billede sizx Nybegynder
02. januar 2003 - 23:00 #3
Hvilket bundkort er det du har og hvilken version af BIOS har du...... Du skal højst sandsynligt flashe din BIOS, om ikke andet kan du i din BIOS indstille din multiplier el. fsb. Men skriv hvilket bundkort og BIOS version du har, så kan jeg nok hjælpe dig med det :D
Avatar billede zchou Nybegynder
08. januar 2003 - 19:41 #4
Undskylder jeg ik har lukket! Har fundet en løsning! Jeg takker for hjælpen
Avatar billede sizx Nybegynder
09. januar 2003 - 06:25 #5
tak for point :D