Avatar billede apollon55 Nybegynder
01. januar 2003 - 23:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

utydelig grafik/skærmbillede

Mit problem er, at mit skærmbillede i desktop, internet, skriveprogrammer mm er utydelig. Det er som om det hele er i kursiv eller ligesom når man næsten ikke har mere blæk i printeren og printer en side ud som er utydelig.

Det underlige er, at hvis jeg går ind i et tilfældigt spil, så er alt normalt og alt skrift/grafik står også normalt. Hvad kan dette skyldes og hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dette?

jeg har ikke ændret på min opsætning eller noget og jeg har chekket for virus.

Med venlig hilsen

Allan
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2003 - 23:55 #1
Hvilken Skætm har du?
Avatar billede fnis Juniormester
02. januar 2003 - 11:06 #2
Prøv en ande opløsning. Det hjælper tilsyneladende.
Avatar billede peterhansen6 Nybegynder
02. januar 2003 - 13:07 #3
det kan godt være at de programmer er for gamle til ditt windows
Avatar billede apollon55 Nybegynder
02. januar 2003 - 17:17 #4
jeg har en tatung intelliscan 17" skærm. Jeg har ændret min opløsning og så er der ikke nogle problemer. Men hvad skal jeg gøre, når jeg gerne vil køre min normale opløsning og hvad kan det skyldes at den ligepludselig har gjort som det har gjort?
Efter jeg har slået min skærm over på 800x600 er bogstaver/grafikken ikke utydelig mere. Men i stedet er der rystelser ude i siden af skærmen, ligesom når man afmagnatiserer sin skærm. Er min skærm ved at stille træskoene eller hvad kan det skyldes?
Avatar billede apollon55 Nybegynder
02. oktober 2005 - 20:58 #5
g