Avatar billede .be Nybegynder
31. december 2002 - 13:10 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Webhotel - bedst til prisen?

Hej Eksperter

Jeg har været inde på b-one.nu og set man kan få 100 mb, php, asp, mysql osv. for kun 9 kr. men har set der en del som har haft problemer med dem på eksperten .. så ville høre om nogen der kunne anbefale et andet godt webhotel "bedst til prisen"
Avatar billede tlunde Nybegynder
31. december 2002 - 13:14 #1
Brug denne side: http://www.find-webhotel.dk/

Men det skal lige siges at jeg selv har et b-one.nu webhotel, og jeg har aldrig haft problemer med dem...det har kørt optimalt siden jeg fik det!
Avatar billede tlunde Nybegynder
31. december 2002 - 13:15 #2
lige et svar også :)
Avatar billede proboss Nybegynder
31. december 2002 - 13:16 #3
Du kan prøve www.secnet.dk de har gode opptider og kvaliteten er helt i top det samme kan man også kun sige om servicen.

Prisen ligge nok i midten af skalaen
Avatar billede hub Nybegynder
31. december 2002 - 13:19 #4
www.wannafind.dk  Gratis oprettelse og domain+ubegrænset email og konti. Jeg har brugt dem i ca ½ år og der har aldrig været problemer. 39 kr/måned
Avatar billede giang Nybegynder
31. december 2002 - 13:20 #5
Jeg har altså også hørt meget godt om B-one. Hvilke features skal du bruge?
Avatar billede .be Nybegynder
31. december 2002 - 13:24 #6
har brug for : php, mysql, ftp-adgang, 100 mb, pop3, statistik og fri trafik

skulle være det :)
Avatar billede .be Nybegynder
31. december 2002 - 13:25 #7
tlunde >> hvorlænge har du haft det webhotel?
Avatar billede giang Nybegynder
31. december 2002 - 13:29 #8
Så tror jeg altså at B-one er et rigtigt godt valg.
Avatar billede tommyv Nybegynder
31. december 2002 - 13:37 #9
www.bang-webhosting.dk kan også anbefales :-)
Avatar billede tiskali Nybegynder
31. december 2002 - 13:47 #10
www.starthotel.dk er super hvis du kan klare dig uden ASP :-)

www.web10.dk er også et godt bud. De har vidst bare haft nogle problemer på det sidste.

~ tisKAli ~
Avatar billede avby Nybegynder
01. januar 2003 - 18:27 #11
www.web-sale.dk og www.gullestrup.net kan anbefales, de  er begge meget stabile med en god support.