Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 12:24 Der er 57 kommentarer og
1 løsning

mission: Ingen billeder i browser

Jeg skal på en eller anden måde forhindre min browser (IE) i at loade billeder (f.eks bestemte filtyper bmp, gif, jpg osv...) denne funktion skal kunne slås fra og til meget nemt... nogen forslag
(evt anden browser kan også bruges)

(Jeg giver alligevel ikke 200 point til "kan ikke lade sig gøre" svar, så hvis du ikke har et forslag så lad være med at kommentere dette spg)
Avatar billede dmcn Praktikant
31. december 2002 - 12:28 #1
Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Multimedier - fjern hvad du ikke vil se på.
Avatar billede Noone Nybegynder
31. december 2002 - 12:29 #2
n0rmality > Det da kun hvis filerne ikke er cached i forvejen...
Avatar billede dmcn Praktikant
31. december 2002 - 12:32 #3
chanoa : Nope, fjerner du hakket i Vis billeder, vises biller slet ikke.
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:32 #4
hmmmm Opera har en funktion der kan slå billeder helt fra.

www.opera.com

-Nuki
Avatar billede hobbez Nybegynder
31. december 2002 - 12:32 #5
Baseret på MSIE 6.0 US (du må selv oversætte til DK):

TOOLS >> INTERNET OPTIONS >> ADVANCED

Under Multimedia vælger fjerner du hak ud for SHOW PICTURES.

Nu vises der ingen billeder som udgangspunkt, men du kan få dem vist ved at højreklikke på de enkelte billeder og vælge SHOW PICTURES.

/Rob
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:34 #6
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:37 #7
Som du kan se på billedet er der ved adresse linien en knap som ligner et kamera den kan man bare trykke på som man vil.
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 12:37 #8
hvad med flash animationer...
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:38 #9
uhhh det ved jeg så ik.
Avatar billede dmcn Praktikant
31. december 2002 - 12:41 #10
Samme her - tror ikke flash-animationer direkte kan slås fra, da de jo køres via et eksternt plugin.
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 12:43 #11
oki har hentet opera... hvor sagde du man kunne ændre det ?
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 12:45 #12
opera virker ikke til mig... kan ikke bruge min popupkiller i den...

noget til IE !!!
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:46 #13
Hvis du ser opee ved adresse linien ik der kan du se et lille billede af et kamera og hvis du trykker på den så der kommer et kryds over den så viser den ikke billederne.

Hvis du ikke har noget adresse linie så tryk ctrl+n så kommer den.
Avatar billede dmcn Praktikant
31. december 2002 - 12:47 #14
"noget til IE !!!"
Du har naturligvis prøvet mit/hobbez svar, ikke?
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:47 #15
Hmm den kan jo selv vælge pop ups fra hvis du går ind under instillinger og så vinduer/windows.
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 12:48 #16
Det der med Funktioner - indstillinger osv... det er for besværligt... skal kun forekomme i et vindue, skal kunne surfe rundt på andre sider hvor der skal vises billeder...

I kan lige få "forhistorien" med... jeg har en trafik booster til mit site, og skal besøge sider for at få besøgende... men jeg gider ikke bruge min forbindelse til konstant at hente data (loader ny side hver 15. sekund)
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:49 #17
jamen danielks så er opera da perfekt så.

Inbygget popup killer og det med billederne kan sættes til kun at være i et vindue.
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 12:50 #18
jeg kører med 256 farver og så er opera MÆGTIG grim.... kan man ikke slå "grafikken" fra ??? og jeg kan ikke finde indstillinger - vinduer... engelsk version
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:52 #19
File -> Preferences -> windows
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 12:53 #20
Jamen jeg kan ikke finde det omtalte "kamera"
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:54 #21
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 12:54 #22
oki popups er nu disabled...
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 12:54 #23
har du set på mit billede ved adresse linien?
www.urgh.dk/opera.png
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 13:02 #24
oki det virker nu... men jeg skal bruge et skin der ser ordentlig ud i 256 farver...
Avatar billede nuki Nybegynder
31. december 2002 - 13:05 #25
ok jeg finder lige et.
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 13:05 #26
...skal være kompatibel med opera7... DL lige selv en men den kunne ikke køre...
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 13:11 #27
kiggede lige på statusbaren... da en ny side blev loadet loader den også billederne... de bliver bare ikke vist... det gavner jo ingenting... den kører alligevel kun om natten... skal bare lette loadtiden...
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 13:16 #28
og problemet med flash er der stadig...
Avatar billede yellow Nybegynder
31. december 2002 - 13:16 #29
"...jeg har en trafik booster til mit site, og skal besøge sider for at få besøgende... men jeg gider ikke bruge min forbindelse til konstant at hente data (loader ny side hver 15. sekund)"

Hvad gør denne "trafikbooster"? Er det tildældige sider på dit site den besøger eller hvad?
Det jeg tænker på er at bruge et script el.lign. til at lave din http-request hvert 15. sekund. Herved får du kun sendt html koden over din forbindelse...

f.eks. i vbscript kunne de se således ud:

Dim WshShell
set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")

'do while true
  msgbox HTTP_GET( "http://www.exp.dk" )
'  WScript.Sleep 15000
'loop

Set WshShell = nothing

function HTTP_GET( URL )
  Dim objXmlHttp, strHTML
  Set objXmlHttp = CreateObject("Msxml2.ServerXMLHTTP")
  objXmlHttp.open "GET", URL , False
  objXmlHttp.send
  strHTML = objXmlHttp.responseText
  Set objXmlHttp = Nothing
  HTTP_GET = strHTML
end function
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 13:19 #30
nej den besøger hovedsiden hvilken frembringer en popup... www.webmate.1go.dk

jeg tjener penge på denne (10 øre pr forskellig ip)

Så jeg besøger en masse sider, hvorved jeg optjener point, og disse point går til at andre besøger min side... TrafikeXhange www.megahits1.com
Avatar billede danielks Nybegynder
31. december 2002 - 13:30 #31
det script du har lavet er faktisk fint.. kan godt se meningen med det...

men hvis jeg skal kunne bruge det så skal det antage sig en ny ip adresse hver gang... altså snyde mit paysite... (har selv lavet et script der ændre ens ip... men det var den interne så det kan man jo ikke bruge)
Avatar billede yellow Nybegynder
31. december 2002 - 13:37 #32
Sidder lige og ser om jeg kan finde hoved og hale i de der redirect scripts der bliver brugt på payout.dk...

Det med at ændre IP hver gang kan kun lade sig gøre hvis du har en ISP der tildeler dig en dynamisk IP, der er forskellig hver gang du logger på.
Avatar billede yellow Nybegynder
31. december 2002 - 13:49 #33
Kan du se om et besøg giver dig et registreret "hit"?
Hvis ja, kan du se om dette virker?
(dvs. gem det i en fil der hedder test.vbs og dobbeltklik på den)

Dim dummyVar
dummyVar = HTTP_GET( "http://www.payout.dk/affiliate/affiliate/redir.asp?id=160" )
function HTTP_GET( URL )
  Dim objXmlHttp, strHTML
  Set objXmlHttp = CreateObject("Msxml2.ServerXMLHTTP")
  objXmlHttp.open "GET", URL , False
  objXmlHttp.send
  strHTML = objXmlHttp.responseText
  Set objXmlHttp = Nothing
  HTTP_GET = strHTML
end function

Hvis ikke det virker tror jeg ikke du kan gøre det med script...
Avatar billede danielks Nybegynder
01. januar 2003 - 15:31 #34
Set objXmlHttp = CreateObject("Msxml2.ServerXMLHTTP")

kan ikke oprette objektet !
Avatar billede danielks Nybegynder
05. januar 2003 - 00:59 #35
Til jer der foreslog opera... der kommer en irriterende confirm box op hver gang man loader... hvordan får jeg den væk ?? gider ikke købe programmet !
Avatar billede danielks Nybegynder
11. januar 2003 - 20:04 #36
Der er ikke nogen af jeres forslag der virker optimalt... Skal jeg bare lukke spg'et uden at give jer point ???
Avatar billede danielks Nybegynder
11. januar 2003 - 20:05 #37
yellow> hvis du kan lave et script der adder et besøg i payouts database, så er pointene dine...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 17:25 #38
Danielks,

er det ikke for dumt at snyde synes du?? Din konto har været flagged et stykke tid og kan se et par andre har prøvet at efterline dit trick. En af de mange ting du glemmer er cookies...

forsøg på snyd er stadig ulovligt og hvis du ikke har en mega god forklaring så må jeg politianmelde dig.

Mvh
Lars, Payout.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
12. januar 2003 - 17:51 #39
Uha - det er jo het spændende, det her. ;)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 17:55 #40
normality din humor er rammende. Men jeg har brugt natten på at se logs igennem og det er åbenbart ikke hans/og et par andres første forsøg...
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. januar 2003 - 20:49 #41
Hvad fanden har alt det her at gøre med det oprindelige spørgsmål?

payout.dk >> Hvorfor servere truslen om politianmeldelse her? Ville det ikke være noget mere professionelt, her blot at nævne at det er mod reglerne, og så fremsende truslen direkte til Dalielks pr. mail eller brev?

/Rob
Avatar billede danielks Nybegynder
12. januar 2003 - 20:56 #42
Payout>flagged ? prøv at se mit SPG og rækkefølgen i den !!! jeg bragte ikke snyd af jeres system på banen... Jeg leger da også med Hack oma.... men jeg holder det lokalt, for ikke at få problemer....

Jeg tror heller ikke du kan se min ip i din log bruge det script jeg har fået herinde... for jeg har pointet den på charts vote, for at se om man kunne give dem falske stemmer, hvilket jo ikke er ulovligt... for at se om det virkede, det gjorde det ikke....

Alle de penge der står på www.payout.dk kontoen er ærligt optjente, der står kun lidt over 200 kr efter ja hvor lang tid ???
Avatar billede danielks Nybegynder
12. januar 2003 - 20:57 #43
Og politianmeldelse ??? hvad er det lige i har gang i, jeg har ikke brudt reglerne overhovedet.... ???
Avatar billede danielks Nybegynder
12. januar 2003 - 20:59 #44
Det er da også lovligt at poste et spg i Fridebat om hvor mange måder man kan slå en anden ihjel på.... men det betyder jo ikke at man har hensigt på at gøre det...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 20:59 #45
danielks det er for dumt og vi vil ik acceptere det. rob forde andre måske vill stoppe deres ide om at snyde...

Danielks--> hvis du kan lave et script der adder et besøg i payouts database, så er pointene dine...

ser ikke godt ud...

/Lars Payout.dk
Avatar billede danielks Nybegynder
12. januar 2003 - 21:07 #46
Han starter med at skrive:

Dim dummyVar
dummyVar = HTTP_GET( "http://www.payout.dk/affiliate/affiliate/redir.asp?id=160" )
function HTTP_GET( URL )
  Dim objXmlHttp, strHTML
  Set objXmlHttp = CreateObject("Msxml2.ServerXMLHTTP")
  objXmlHttp.open "GET", URL , False
  objXmlHttp.send
  strHTML = objXmlHttp.responseText
  Set objXmlHttp = Nothing
  HTTP_GET = strHTML
end function

Som jo tydeligt er møntet på jeres service, hvilken jeg ikke har bedt om...

Jeg ændrer scriptet til:

Dim dummyVar
dummyVar = HTTP_GET( "http://www.chart.dk/vote.asp?id=14481" )
function HTTP_GET( URL )
  Dim objXmlHttp, strHTML
  Set objXmlHttp = CreateObject("Msxml2.ServerXMLHTTP")
  objXmlHttp.open "GET", URL , False
  objXmlHttp.send
  strHTML = objXmlHttp.responseText
  Set objXmlHttp = Nothing
  HTTP_GET = strHTML
end function

På baggrund af at dem ikke lagde et "tag" i voteboxen, gik jeg ud fra at han script ikke virkede... ovenikøbet lavede den en form for runerror under kørsel... Prøv evt selv at gemme kode i en wbz fil (tror jeg nok) og kør denne...
Avatar billede danielks Nybegynder
12. januar 2003 - 21:09 #47
Kan du evt se hvilken IP der har logget denne kode ???
Avatar billede danielks Nybegynder
12. januar 2003 - 21:11 #48
Min IP er 80.199.188.230 , kan du ikke lige tjekke om det er denne der har lavet noget i dine logfiler ?
Avatar billede danielks Nybegynder
12. januar 2003 - 21:12 #49
Kan du evt gå online på ICQ så vi ikke spammer her på E ???
Avatar billede danielks Nybegynder
12. januar 2003 - 21:17 #50
Hvad mener du med det her ?

rob fordi andre måske vil stoppe deres ide om at snyde...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 21:55 #51
Daniel kontakt mads@payout.dk imorgen.

rob fordi andre måske vil stoppe deres ide om at snyde...

med det menes andre vil måske tænke sig om inden de begynder at få sjove ideer om at tilsvindle sig mere i udbetaling end de er berettiget til.

Sov godt alle
/Payout.dk
Avatar billede hobbez Nybegynder
13. januar 2003 - 11:41 #52
payout.dk >>

IMHO:

Jeg er godt klar over, at du via dine indlæg vil sende signaler til andre om, at de ikke må snyde eller få sjove idéer som du skriver.

Derfor skrev jeg også "Ville det ikke være noget mere professionelt, her blot at nævne at det er mod reglerne, og så fremsende truslen direkte til Dalielks pr. mail eller brev?"

* Skriv det er mod reglerne.
* Nævn at konti og udestående betalinger vil blive tilbageholdt (hvis det er konsekvenserne).
* Og hvis det er omfattet af reglerne: Nævn i generelle vendinger hvad 'de ultimative' konsekvenser kan blive.

Med andre ord: Nævn det generelle regler her - og gem de specifikke trusler og enkeltsagerne til korrespondance direkte med synderne.

Alt altså hold det på det professionelle, ikke det personlige plan. IMHO !

/Rob
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
13. januar 2003 - 12:12 #53
viise ord, hobbez!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
13. januar 2003 - 18:16 #54
Godt råd Rob:)

en hektisk uge sætter nogen gange en på prøve men du har 100% ret.

/Lars, Payout.dk
Avatar billede danielks Nybegynder
13. januar 2003 - 18:41 #55
Payout> har du fået min mail ?
Avatar billede danielks Nybegynder
13. januar 2003 - 19:27 #56
Jeg lukker spg'et....
Avatar billede tipsen Nybegynder
14. januar 2003 - 00:32 #57
...kan egentlig ikke forstå at du med god samvittighed kan afvise de svar du har fået på dit oprindelige spørgsmål...
Avatar billede hobbez Nybegynder
14. januar 2003 - 00:47 #58
Heller ikke jeg !

/Rob