Avatar billede rippers Nybegynder
30. december 2002 - 20:57 Der er 2 kommentarer

kan

jeg har problemer med at den fryser alt, midt i en opgave, det kan være i word-eller i excel, i word kan et indsat billede stå et sted på skærmen, men udskrives et helt andet sted i opgaven!!

mvh
Rippers
Avatar billede djeclemen Nybegynder
30. december 2002 - 21:03 #1
virkelig beskrivende overskrift!
Avatar billede perhaps Nybegynder
30. december 2002 - 22:10 #2
hej rippers! Hvad drejer det sig om? Har du fået virus? Se i din log på virusscanneren hvad den hedder og kom så tilbage. Så får du et stykke værktøj til at fjerne den med. Ved du ikke om du har virus så kør en onlinescanning på http://www.housecall.antivirus.com og se hvad den siger.