Avatar billede sjc Nybegynder
30. december 2002 - 15:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Response.Write - med parametre indlagt

Jeg skal i en:
<% Response.Write  %>
have indlagt dette:

<tr>
<td><%=x.name%> </td>
<td><input name="<%=x.name%>" value="<%=x.value%>" size="30"></td>
</tr>

Hvordan ser den ud!
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2002 - 15:32 #1
hvad er det lige du vil ?
Avatar billede egede Nybegynder
30. december 2002 - 15:35 #2
Så vidt jeg kan forstå er svaret
<tr>
<td><%=x.name&"</td><td><input name='"&x.name&"' value='"&x.value&"'"%> size = '30'></td>
</tr>

Men den store mening kan jeg ikke se...
Avatar billede sjc Nybegynder
30. december 2002 - 15:47 #3
De 4 linier giver en udskrift fra en DB.
Jeg skal have dem listet i 2 søjler (se mit spørgsmål her i dag)
For at kunne gøre det er det blevet foreslået at jeg placerer
de 4 linier i en <% Response.Write (HER skal de 4 linier ligge) %>
<% Response.Write  %> én kan jeg så placere i 2 søjler
Avatar billede egede Nybegynder
30. december 2002 - 16:33 #4
Det hele kan da godt komme til at stå i én response.write (hvis jeg har forstået rigtigt) og det kommer til at se sådan her ud:

<% Response.Write "<tr><td>"&x.name&"</td><td><input name='"&x.name&"' value='"&x.value&"' size = '30'></td></tr>" %>
Avatar billede bonbon Nybegynder
30. december 2002 - 16:33 #5
<%
Response.Write "<tr>"
Response.Write "<td>" & x.name & "</td><td><input name=" & x.name & " value=" & x.value & " size=30></td>"
Response.Write "</tr>"
%>
Avatar billede egede Nybegynder
30. december 2002 - 20:18 #6
tak for det :)