Avatar billede killernet Nybegynder
28. december 2002 - 22:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Photo Program

Jeg skal bruge et photo prgram som skal være på dansk og som jeg kan bruge sammen med mit Digital Kamera det må godt være et godt program som indholder alt hvad man skal bruge.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
28. december 2002 - 22:25 #1
lidt nærmere instrukser om hvilket kamera det er ?
Avatar billede killernet Nybegynder
28. december 2002 - 22:29 #2
Det er et Canon PowerShot s30 og min printer er en Canon Bubble jet printer S830D
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
28. december 2002 - 22:36 #3
Canon PowerShot s30 : http://www.powershot.com/powershot2/customer/driverdown.html <-- se lige om dette kan bruges
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
28. december 2002 - 22:44 #4
Canon Bubble jet printer S830D : http://www.canon.ca/english/softwaredownload/consumer.asp <-- Og her er driver til printeren men tjek først om det virker !!
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
28. december 2002 - 23:57 #5
Min PowerShotG1 har en begrænset version af PhotoShop medleveret. Engelsk, men ellers knaldgod.
Avatar billede sonne Nybegynder
29. december 2002 - 03:29 #6
Hvis du er vandt til MAC så vælg PhotoShop. Hvis du er windows bruger vil jeg anbefale PaintShopPro - Det er billigere en PhotoShop og det er min erfaring at det er hurtigere at lære for windows brugere.
PaintShopPro forhandles af ProSoft.dk Roskildevej 384, Ortved
4100 Ringsted, programmet er fra jasc.com
version 3 koster 625 kr. - den nyeste version 1153,75 kr.

mvh
Aksel