Avatar billede kondisko Nybegynder
22. oktober 2000 - 19:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DLL

Hejsa jeg kan ikke få min brænder til at virke den kommer op og siger at jeg mangler en wnaspi32.dll fil.
men hvordan får jeg den...??
K
Avatar billede k_k_p Nybegynder
22. oktober 2000 - 20:29 #1
Søg filen på din HDD samt den/de CD\'ere som fulgte med din brænder. Gå via Start, søg efter.

Håber det hjælper.

K.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 20:56 #2
Hej jeg kan se det er en Hp brænder du har her er et link hvor du kan hente den fra. ftp://ftp.cocos.ru/pub/Drivers/HPDS/DISK1/WNASPI32.DLL

Jeg spurgte blot Gozilla, som så fandt en hel stribe download med ovennævnte dll. Noget kunne tyde på det er et problem rudt om kring. Du er ikke den eneste.
Avatar billede kondisko Nybegynder
22. oktober 2000 - 22:56 #3
Hejsa jeg har oxo Prøvet at Hente den fil der fra
men nej den bliver ikke lagt ind i windows af sig selv .jeg har ikke en Hp brænder det er en hmm
WP et eller andet ...
jeg forstår bare ikke at windows siger den mangler og jeg så ikke kan finde den på windows cd.
jeg har ingen cd\'er til min brænder...
Jeg takker meget for at der er nogen som gider at hjælpe og svare så Hurtigt
K.