Avatar billede jab Nybegynder
26. december 2002 - 14:37 Der er 1 kommentar

driver til kijake scott 300 dpi scanner

jeg har brug for en driver til en  kijake scott 300 dpi scanner til win98 os, jeg har en driver cd hvor der er driver til win95 men, efter jeg har installeret denne bliver windows ved med at sige at det er en ukendt enhed !

det jeg leder efter er et sted at hente den driver eller en guide til hvordan jeg installere den via win95 driveren.
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
18. januar 2003 - 16:10 #1
Jeg kan slet ikke finde et produkt, der ksulle hedde "kijake scott". Kan du ikke lige checke at du ikke har stavet forkert?