Avatar billede xenomorpheus Nybegynder
24. december 2002 - 16:54 Der er 6 kommentarer

2 computere til Counter strike på samme forbindelse

Jeg kan ikke få 2 computere til at kører CS på min forbindelse, når den ene ER logget ind og den anden forsøger bliver spillet lukket ned pga. der ikke er stor nok båndbrede ( tror jeg ), men jeg mener da ikke at det burde være noget problem når man sidder på en 256/128 .... eller ?
Avatar billede initializing Nybegynder
24. december 2002 - 16:57 #1
Du skal have 2 licenser.. Altså 2 CD-KEYS ellers vil det ikke virke. Din båndbredte er fin.. Jeg har den samme og kan fint have 2 computere til CS.. (med 2 forskellige CD-KEYS)

Så ud og køb Half-Life til 99,- så virker det :)
Avatar billede xenomorpheus Nybegynder
24. december 2002 - 16:59 #2
jeg HAR 3 licenser ...det er ikke der problemet ligger ..... jeg har endda sat cl_cmdrate og cl_updaterate til 35 bare for at det skulle kunne trække det....
Avatar billede werd Nybegynder
24. december 2002 - 17:32 #3
det er set ikke båndbredden der er noget galt med!!
Avatar billede xenomorpheus Nybegynder
24. december 2002 - 17:34 #4
hmm.....hvad kan der så være galt ?
Avatar billede initializing Nybegynder
24. december 2002 - 17:42 #5
Geninstaller spillene..
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
24. december 2002 - 20:20 #6
prøv cmd og updaterate på 20